5. Don't

53 2 0
                                    

Arizona POV
Ik werd langzaam wakker door het licht van buiten die door de gordijn gleufjes scheen. Ik wreef in mijn ogen. Ze voelden zwaar aan, omdat ik gister de hele nacht had gehuild. Ik gaapte en stond op. Ik appte Nia terwijl ik m'n tanden poetste in de wasbak in mijn kamer. Ze vroeg of ik die kant op kwam om te ontbijten en ik stemde in. Ik besefte achteraf pas dat Tyler ook in de keuken kon komen, omdat hij natuurlijk daar ook woont. Ik schudde m'n hoofd en ging me opfrissen. Voordat ik nog kon aanbellen, werd er open gedaan. ''Nia!'' Ik omhelsde haar. '''Hey Ari. Sorry dat ik je liet stikken gister''', begon ze toen we verder de gang in liepen. Ik knikte. Ik liep achter haar aan. Ik hoorde dat we niet alleen waren. Nia liep al de hoek om, de keuken binnen. ''Is Ari hier?'', hoorde ik een bekende stem zeggen. Ik stopte met lopen en draaide me om, maar toen ik dat probeerde te doen voelde ik een warme hand aan m'n pols. Ik keek naar achter. ''Laat me los'', zei ik zacht.

Tyler POV
Ik liet haar los en keek haar na toen ze wegliep. ''Waar is Arizona?'', hoorde ik Nia zich afvragen. Ik ging naar de keuken. ''Weggelopen.'' ''Weggejaagd bedoel je'', zei Nia. ''Hoezo dat nou weer?'' Ze haalde haar schouders op. ''Tyler, ze is nog nieuw en niet zoals je gewend bent.'' ''Hoe ik gewend bent? Aan wat voor meisjes ben ik dan gewend?'' ''Meisjes zoals Bella...'', zei Nia voorzichtig. Ik knikte voorzichtig. Ze had gelijk. Ze veranderde van onderwerp en vroeg of ik pannenkoeken wilde. ''Ja graag.'' Ik zette de borden neer op tafel. ''Denk je dat...'' ''Denk je dat wat?'', vroeg Nia. ''Denk je dat Ari mee eet?'' ''Is er wat tussen jullie gebeurd, waar ik van af moet weten?'' Ik negeerde haar vraag en zette de bord terug. ''Ja dus.'', zei Nia nieuwsgierig. ''Ik heb geen honger meer'', en liep de keuken uit naar mijn kamer. Op de trap zag ik de deur van Nia openstaan. Ik liep er langs en keek naar binnen. Ik zag twee lange benen uitsteken op de bed. Ik liep naar binnen en het was Ari die er lag met haar rug naar de deur toe. Ik deed de deur achter me dicht. ''Nia, ik voel me niet lekker...'' ''Ik ben Nia niet.'' Ze keek in een ruk om en stond op. ''Wat doe je?'', vroeg Arizona geïrriteerd. Ze probeerde de deur open te maken, maar die duwde ik weer dicht en leunde er tegen aan. Ze zuchtte. ''Waarom kan je me gewoon niet vertellen wat er is Arizona?'' Ze draaide om en ging weer op bed zitten. We keken elkaar aan voor een tijdje. ''Gister in Club Miami...'', begon ze. ''Dat was jij die de jongen stopte?'', herinnerde ze zich. ''Ja...'', zei ik terug. Ze staarde me aan. ''Ik liep daarna naar de toiletten en kwam Bella daar tegen. Ik voelde me ongemakkelijk door die ene Jay die me probeerde te zoenen en...'', haakte ze af. Ik ging naast haar zitten. ''En?'' ''Doet er niet toe. Ik kwam Bella tegen en ze vroeg of ik al een jongen had of iets, ik weet het niet meer.'' ''En heb je die? Als ik vragen mag'', vroeg ik zacht. Ze keek me aan en weer naar de grond. ''Ik zei tegen Bella dat ik niet geïnteresseerd ben...'' ''Oh...'', zei ik onhoorbaar. ''Ze zei dat het ook maar goed was dat ik dat niet ben, want jij bent van haar en...'' ''Van háár?'', vroeg ik duidelijk. ''Ja, van haar en dat ik van je af moet blijven.'' Ik zuchtte. ''Wat fluisterde ze tegen je?'' Ik maakte m'n ogen groter toen ik die vraag hoorde. ''Eh, niks bijzonders.'' Ze pakte mijn hand en ik keek haar aan. ''Tyler...'' Op dat moment ging de deur met een klap open.

Laatste KansWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu