Hava kararmak üzereydi hala yürüyordum. Bir an önce bi pansiyon bulmam gerekiyordu. Yürümeye mecalim kalmamıştı. Yol kenarında bi apartmanın merdivenine oturdum. Çantamdan sigaramı çıkarıp bir tane ateşledim. Bir yanım Alaz'ı aramamı söylüyor diger yanımsa bu kadarının fazla olacağı üzerinde baskı kuruyordu.
İki saat önce..
Ne yapacağım hakkında bi fikrim yoktu biriyle konuşma ihtiyacı duyuyordum sadece. Biraz düşündükten sonra Güneş'e gidebileceğimi düşündüm. Telefonu elime alıp rehberde ismine dokundum çok geçmeden operatör'ün sesi yankılandı kulağımda 'Aradığınız kişiye şuanda ulaşılamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.' Hiç elinden telefon düşmeyen kızın telefonu kapalıydı. Bu onun kırmızı bayrağı çektiğini gösterirdi uzun süre ulaşamayacağımı bildiğim için bu sefer rehberde Esin'in numarasına bastım bir süre sonra telefon açıldı.
"Arya tatlım bu aramayı neye borçluyuz? Uzun süredir aramıyordun. Bir sorun yoktur umarım?"
"Şeyy.. Esin ben evi terk ettim. Bir kaç günlük sende kalsam diye soracaktım."
"Tabii demeyi çok isterdim bebeğim ama ben şehir dışındayım. Üzgünüm."
"Peki sorun değil canım. Ben bi yol bulurum."
"Bir sorun yok değil mi anlatmak istersen eğer.."
Lafını bitirmesini beklemeden..
"Yok, yok canım teşekkür ederim yinede öpüyorum seni."
"Bende öptüm."
Evett Esin de olmadı şimdi napıcaz bakalım. Rehberde diğer numaralara göz attım arayabileceğim başka bir numara bulamamıştım tam telefonu çantaya atacağım sıra da aklıma Alaz gelmişti ama bu kadarı çok fazlaydı her fırsatta yanımda oluyordu ama bu sefer kendim bi çözüm bulmalıydım. Bu düşünceyi aklımdan hemen uzaklaştırdım. Olduğum yerde öylece dikildiğimi farkında değildim telefonu çantaya atıp yürümeye devam ettim..Şimdi..
Sigarayı izmaritine kadar çektiğimi parmaklarım yandığında farkına vardım izmariti yere atıp yürüyeceğim sırada tam karşım da bir pansiyon olduğunu gördüm. 'Ahh bu süper oldu' diye düşünürken bir yandan boş oda olması için yalvarıyordum. İçeri girdim..
"İyi akşamlar. Boş odanız varmıydı acaba?"
"Hemen bakıyorum evet var efendim."
"Güzel tutuyorum ozaman."
"Buyrun efendim anahtarınız. Oda numarası 18"
"Teşekkürler"
18 evet uğursuz sayımın olduğu odaya çıkmıştım. Değişik bir havası vardı bu odanın. Nasıl söylesem.. Evhamlı gibi. Valizleri kenara atıp yorucu günün ardından kendimi yatağa attım. Hala Alaz'ı arayıp aramama konusunda kararsızdım. Hayır aramayacaktım. Telefonu kenara atıp yüzümü odadaki dolaba çevirdim aynasında kendimi inceliyordum. Fena sayılmayacak çokta abartılacak bi güzelliğim yoktu. Ama iri kocaman gözlerimin yanı sıra bembeyaz tenim erkeklere çok çekici geliyordu. Bunları düşünürken çoktan uykuya dalmıştım bile..
Hala uyuyordum bi an rüya sandığım konuşmaların gerçek olduğunu farkettim odanın içinde iki adam vardı biri koltukta oturmuş diğeri ise camdan dışarı bakıyordu gözlerim kapalı bir şekilde konuşmalarını dinlemeye başladım.
Cam önünde dikilen, yani sesi daha yakın geldiği için bunu anlamak zor değildi. Bu adam koltuktakine;
"Tam aradığımız bir kız"
"Öyle ama bu kız hiç o kadınlara (genel ev kadınlarına) benzemiyor. Öyle olduğuna emin misin?"
"Bırak şimdi bunları öyle olsa ne olmasa ne" elini bacağıma doğru uzatıp parmaklarıyla yukarı doğru bi yol çizdi diğer eliyle işaret ederek "bu kız aradığımız özellikteki kız sorun mu var?"
"İyide ya istemezse?"
"Zorla olur o.."
Konuşma iyice çirkinleşiyordu. Cam önündeki adam bana doğru yaklaşıp eğildi eliyle dudaklarıma dokunduğu sıra da kalkıp yatakta geri çekildim. İkiside şaşırmıştı ve konuştuklarını duyduğuma emin şekilde birbirlerine bakıyorlardı. Bu sefer koltukta oturan hızla bana doğru geldi eliyle saçlarımı tutup;
"Ne o güzelim korktun sanki?"
Evet korkuyordum cevap verebilecek cesareti kendimde bulamamak da var tabii..
Adam hızlı hareketlerle beni ittirip üstüme çıktı bir yandan da benimle ilgili çirkin düşüncelerini dile getiriyordu..
Ne yapacağım konusunda bi fikrim yoktu.
Üstümde duran adama bakarak sadece "Ne oluyor burada" diyebildim. İkiside iğrenç bir şekilde gülüyordu..
Adam resmen taciz etmeye başlamıştı ki o sırada kapının sesi duyuldu içeri giren Alaz'dı koşarak adama yumruk geçirdi adam yatağa düşünce hemen ordan kapıya fırladım. Olayın hızlı gelişmesi takip etmemi zorlaştırıyordu. Bağırmaya başladım "yeter, durun, yapmayın, bırakın onu, Alaaazzz.."
Sesimi duyuramıyordum. Kapıyla dolabın arasında yere çöktüm ağlıyordum.
Biraz zaman geçtikten sonra bir elin sıcaklığıyla irkildim. Gözlerimi açtığımda yatakta ter içinde kalmıştım. Karşımda Alaz'ı gördüğümde direk boynuna sarıldım gözümden hala yaşlar geliyordu.
Alaz bana şaşkın gözlerle bakıyordu. Meğer herşey rüyaymış. Bunu öğrendiğimde çok rahatladım. Alaz'ın beni nasıl bulduğu konusuna gelecek olursak. Bunu bende bilmiyorum neyse şimdilik umrumda değil önce kendime gelmem gerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZLERİ Dokundu
Chick-LitOlayın üstünden günler geçmişti Alaz arada bir mesaj atıp bir şeye ihtiyacım olup olmadığını soruyor onun dışında hiç bir şekilde rahatsız etmiyordu. Aykut ise her gün defalarca arıyor, mesaj atıyor, konuşmak için fırsat kolluyordu. Bende günlerdir...