Jest godzina 18:12 Aastazja czeka na swoich przyjaciół którzy przyjadą po nią limuzyną ma, zamiar się świetnie bawić, ale, to będzie trochę ciężkie, bez Dominika. Dobija godzina 18:40 Anastazja wyszła, z domu i nagle przyjechała limuzyna, Anastazja była taka szczęśliwa weszła, a tam wszyscy przyjaciele zaczęli krzyczeć z radości
Wiedziała, ze ma wspaniałych przyjaciół i była, z nich bardzo dumna wszyscy jechali w limuzynie i, z niecierpliwością czekali, aż będą na balu ten dzień ma być wspaniały Anastazja była w pieknej sukni jej przyjaciółki mówili ze jeszcze migdy nie widzieli jej takiej pięknej i szczęśliwej i nagle dojechali wszyscy mieli takie piękne wejscie po czerwonym dywanie, a Anastazja poszła po czerwonym dywanie, ze swoim partnerem na bal wszystko wydawało się takie bajecznie piękne i wspaniałe jej rodzice na pewno byli by szczęśliwi, z niej.
Godzinę później Anastazja ze swoimi przyjaciółmi i, z innymi znajomymi swietnie sie bawiła na balu i te piosenki były wspaniałe, aż chciało się tańczyć, a bawili się rewelacyjnie Anastazja nigdy nie była taka szczęśliwa odkąd.... i wszyscy jej zazdrościli pieknej sukni i tego, że tak pięknie wygląda i to był jej najwspanialszy dzień, a nie długo są jej 18 urodziny cieszy się bardzo.
Po balu przyjaciele Anastazji pojechali do Hotelu, a Anastazja zamówiła sobie taksówkę i pojechała nią do domu była bardzo szczęśliwa, z tego dnia, aż się popłakała ale nie do końca wiedziała czy to były łzy szczęścia czy też smutku bo ten dzień chciała spędzić, z Dominikiem Anastazja wysiadła z taksówki i poszła do domu a tam zobaczyła ze jej drzwi są otwarte
- ale jak to? Przecież zamykałam drzwi,-Anastazja weszła do środka i nikogo nie było i nic nie skradziono pewnie, z tego zamieszania zostawiła otwarte drzwi więc zamknęła je i poszła do łazienki wziąć długo i gorący prysznic, gdy skończyła się myć podeszła do lusterka nachyliła się nad umywalką po czym podniosła głowę i w lusterku zauważyła że za nią stoi wampir który krwawi, a gdy sie odwróciła to nikogo nie było i po tych wrażeniach Anastazja położyła się na łóżku i zasnela przytulając poduszkę niczym w tedy kiedy to Donink ją przytulił, a nie ona poduszkę.
CZYTASZ
Wybrana ❌
VampirgeschichtenAnastazja Traj to 17-sto latka która myślała, że wiedzie spokojne życie, lubiła chodzić do lasu więc często spędza tam czas i ma tam swoje wspaniałe miejsce i często siedzi tam do wieczora, nawet nie spodziewała się, że jej życie zmieni się po pr...