14. Śmierć

90 6 0
                                    

15 dni później.
Dominik musiał wyjechać na kilka dni a Anastazja poszła dziś trochę później do szkoły, niż Zawsze bo miała jeszcze robotę rano a nie zrobiła jej wczoraj a miała zrobić duży plakat o tym, że w szkole odbędzie się dzisiaj po lekcjach teatr od lat 16.
Gdy Anastazja zawiesiła plakat to Wszystkich to zaciekawiło.
A dziewczyna poszła do klasy a kurad kilka chwil przed dzwonkiem, usiadła obok Cleo i innych przyjaciół ale chyba Anastazja  Cleo lubiła najbardziej od tego momentu gdy zrobiła jej niespodziankę i Dominik wrócił.
Zaczęła się lekcja Niemieckiego
Dziś Pani "Czin" nie było, ale okazało się, ze mamy zastępstwo z Panią "Brygidą" a ta baba jest najgorsza.
Boże powiedziała na głos Anastazja
- Czy coś Ci nie pasuje Traj ?
- Nie no skądże mi no co Pani,- powiedziała sarkastycznie Anastazja
- widzę, że jednak masz jakiś problem, może Cię popytać
- z czego ?
- z tego czego nie będziesz umiała
- Przepraszam,- powiedziała Anastazja bo i tak ledwo co łapie jakąś 3 bo słabo jej idzie i ma już kilka 1 a nie chciała, żeby jej oceny się  pogorszyła.
A nauczycielka powiedziała, że 5 osób przepyta i zaczęła losowac;
Katerina, Tom, Alex, Mateusz no i ja oczywiście powiedziała Anastazja
- i no popatrz nie mylisz się,- powiedziała Brygida, z głupim uśmiechem na twarzy widac bylo, ze sie z tego cieszy głupia krowa,- pomyślała Anastazja.
20 minut później był koniec lekcji a Anastazja zarobiła kolejną jedynkę.
Po kilku godzinach Anastazja skończyła lekcję i wyszla na dwór chciała zobaczyć czy dużo osób przyszło. I było ich nawt dużo
Ale nagle chciała złapać, za klamkę i wejść do szkoły bo w szkole wołali ją przyjaciele, ale drzwi były zamknięte więc Cleo chciała otworzyć jej drugie drzwi, ale tamte, także były zamknięte
- o co tu chodzi krzyknęła Anastazja do przyjaciół a oni otworzyli oczy jagby ducha zobaczyli o nagle zrobiło się zbiegowisko dużo ludzi stało i wyglądało przez okno.
Anastazja się odwróciła a tam zobaczyła wilkołaki banda wilkolakow
- o nie !!!!
Wilkołaki rzucili się Anastazji do szyji dziewczyna nie miała szans a kiedy otworzyła oczy to zobaczyła, że ich już nie ma i krzyk jakiegoś chłopaka To biegł Dominik z kolegami.

~~~~~Perspektywa Dominika~~~~~~~
Dostałem filmik od jednogo wilkołaka i był to filmik o Anastazji więc szybko ruszyłem z kolegami  Do szkoły, ale byłem, za daleko i nie zdążyłem.
Wilkołaki rozszarpali jej szyję ona umierała nie mogąc nabrać powietrza dusila się i leżała w takiej wielkiej kałuży  krwi i zacząłem ją gryźć chciałem oddać jej trochę jadu może by zadziałało ugryzlem ją w ręce i nogi, ale to nic nie dało gryzlem cały czas, ale chłopaki mi zabronili powiedzieli, że ona już nie żyje.
- poczekajcie ja ją kocham,-powiedział zaplakany Dominik
- Dominik ona już nie wstanie, nie wstrzepili jej jadu
-  gdy Dominik  to usłyszał pocalowal ją i   doszedł chciał zabić tych którzy ją zabili po czym wściekły wybiegł stamtąd z kolegami którzy przysięgli mu pomóc.

ANASTAZJA UMARŁA ??

Wybrana ❌Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz