3

414 16 7
                                    

Dziewczyna  po tym jak wróciła, do domu położyła się na łóżku, była tak szczęśliwa, że tego dnia nikt nie mógł jej   popsuć. Na drugi dzień policja przyjechała, do lasu, wszyscy się tam zgromadzili, ludzie się bardzo bali bo nie wiedzieli kto lub co zabiło tych chłopców, policja uznała, że to jakieś dzikie zwierzę, zabraniają chodzić do lasu lecz Anastazja to zlekcewazyla i poszła drogą przez Las do szkoły, miała nadzieję, że Dominik wyjdzie, z lasu po czym się zastanowila i powiedziała -co ja robię przecież on ich zabił jak ja moge się w kimś tak zakochać czy on jest wampirem ?, Anastazja przyspieszyła krok i szła szybciej, bała się, ze i jej coś się stanie. Dziewczyna nie mogła się skupić na lekcjach i w dodatku zdążyła zarobić parę złych ocen więc po lekcjach dziewczyna przyszła do swojego miejsca, otworzyła swoją ulubioną książkę, rozłożył kocyk i położyła się na nim i zaczęła czytać książek, czytała i wyobrażała sobie ją, dziewczyna zamknęła oczy i jakoś tak wyszo, że zasnęła. Obudziła się bardzo późno było ciemno i byla w lesie zaczęła się bać zobaczyła swój telefon, a tam 10 nie odebranych połączeń, Anastazja szybko się zebrała wsadzila koc do plecaka i szybko ruszyła do domu, dziewczyna zaczęła, błądzić, ze strachu, przestraszona zaczęła biec bardzo szybko i nie zauważyła drzewa w które, uderzyła się głową, Anastazja upadła, straciła przytomność obudziła sie na chwilkę i czuła, że ktoś ją niósł po czym zasnęła. Obudziła się nad, ranem w swoim pokoju, może to było dziwne ale dziewczyna wszystko pamięta, nagle wstała i się zastanawiała kto ją, tu przyniósł. Na szczęście rodzicow dziewczyny nie było w domu i okazało się ,że rodzice dzwonili do dziewczyny ponieważ chcieli jej powiedzieć, że  wrócą za 3 dni więc dziewczyna odetchnęła, z ulgą i ucieszona usiadła i zaczęła odrabiać lekcje. Po tym jak dziewczyna odrobiła lekcje chciała iść, do lasu by go znaleźć i podziękować, za wszystko.


Dziękuję że czytacie :) !!!
Pozdrawiam wszystkich :)

Wybrana ❌Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz