♥️46; V

3.2K 276 48
                                    

"wae nae mameul hend-" nyanyian Sufiya di Smule terhenti saat terdengar jeritan mamanya ditingkat bawah.

"ish! apa lagi ni. kacaula orang tua ni" bentak Sufiya sambil melangkah laju ke tingkat bawah.

Sunyi.

"Mama!" laung Sufiya apabila bayangan mamanya tiada disitu.

"Argh!!!!" jeritan kuat dari arah dapur menyentakkan lamunan Sufiya.

"Mama?!" laju kaki Sufiya melangkah ke arah dapur ketika dengar jeritan cemas mamanya.

Sesampai sahaja dipintu masuk dapur, kaki Sufiya kaku dengan matanya membuntang ke arah sekujur tubuh seorang wanita lewat 40an itu terbaring dilantai dan dilumuri darah serata badannya. Mama!

Dan ada seorang lelaki membelakanginya menghadap ke arah tubuh kaku ibu Sufiya sambil tangan kanannya kemas menggenggam pisau besar masterchef.

'Jap! Badan lelaki ini, dari belakang macam kenal. What the... Takkanlah!'

"V?" panggilku kedengaran agak menggigil.

Lelaki itu menoleh ke arah Sufiya bersertakan senyuman petaknya yang boleh mencairkan hati perempuan tetapi tidak ketika ini.

Lelaki itu. K-Idol yang diminatinya. Kim Taehyung aka V ahli kumpulan BTS.

"Annyeong Sufiya" sambil membuat smirk lalu mengacah pisau ke arah Sufiya.

-AlienKacak.

p/s ( tahla weh. Chapter ni wujud masa aku di bawah pengaruh smule. Tah dadah apa smule guna sampai aku khayal buat chapter ni purfft )

# Midnight. Where stories live. Discover now