HAKAN BEYİN İREM HANIMA ROMANTİK EVLENME TEKLİFİ :0

41 10 2
                                    

 İrem hanım 24-25 yaşlarında idi. Hakan adlı yakışıklı bir erkek arkadaşı vardı. Hafta sonuydu. İrem hanım uyuyordu. Fakat kapının zili çalıyordu. Gözleri açıldı. Üzerine hırkasını alıp kapıyı açtı. Koskocamanbir paket vardı kapının önünde. İrem hanım sağa- sola baktı. Bileri var mı diye ama kimse yotu.Kutunun üzerinde" kutuyu al" yazıyordu. İrem hanıom kutuyu aldı. Kanepenin üzerine koydu. Hediye paketini açmaya başladı.Paketin içinden bir gül çıktı. Gülün üzerinde bir not yazıyordu" bir varmış bir yokmuş. Bİr gül varmış. İşte bu gül . O hep güzelliği ile tanılırmış. Güzelliği ile hava atarmış. Sen bu paketi açtığında o seni gördüğünde" siz beni gördünüz ben de neyim ki demiş" irem hanım gülümsedi. Bİr paket daha vardı onu da açtı. Bİr kupa çıktı. İçicde 24 tane sallama çay vardı. Hakan bey ile tam 24 aydır çıkıyorlardı. Kupanın dibinde" içini ısıtan her yudumda beni hatırla yazıyrdu. İrem hanım diğer paketi açtı. Bir çikolata vardı. yarısı kırılılıp yenmiş. notta" sadece çikolatayı değil aynı yastiği paylaşalım"yazıyordu. İrem hanım ağlıyordu. Neyse bir hediye paketi daha vardı. Onu da açtı. Bir dvd çıktı. Hemen arkasında "son paketi açtıktan sonra bak" yazıyordu. Son paketi açtı irem hanım. Paketten bir tektaş çıktı. Tekrar notunu okudu yüzüğün"

 istiyorum ki gözyaşların omzuma aksın                                                                                                                       Ellerin ellerimden hiç ayrılmasın                                                                                                                                   Kokunu benden mahrum etme                                                                                                                                       SENİ SEVİYORUM EVLEN BENİMLE!

Sonra laptabına dvd yi takıp vidyoyu izledi. ELinde yüzük vardı ağlıyordu mutluluktan. vidioda Hakan bey ile yaşadığı tüm anıların film hali vardı. Yani yaşadıklar herşeyi arkadaşları felan rol alarak oynamış. Aradan kapı çaldı. İrem hanım koşarak kapıyı açtı. Gelen tabiki hakan bey ve arkadaşlarıydı. İrem hanıma megafon ile" İrem seni seviyorum sadece ellerimiz değil herşeyimiz bir olsun istiyorum. EVLEN BENLEEE: SENİ SENDEN ÇOKKKKKKKKK SEVİYORUM:) Herkes onların aşkına hayretler içinde bakıyordu. Komşılar da sese kapının önüne çıktı. İrem hanım "ben de seni çok seviyorum" dedi şaşkınlıkla. Ellerini Hakan beyin boynuna kilitledi. Onu sımsıkı kucaklayıp ömre bedel olan kokusunu içine çekti. "yemin ederim oksijen gibi kokun var. Her derde deva" dedi:

KORKULARIMDAN                                   KORKTUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin