YILIN İLK KARI

27 10 0
                                    

Gül bu sabah erken saatlerde kalktı. Günlerden cumartesiydi. Tıpkı İrem hanım gibi bir kupa soğuk kahve aldı. Soğık kahve içmeyi seviyordu. Herkes soğuk kahve yerine sıcak ve bol köpüklü içerdi.  Kahvesini aldıktan sonra sssiz adımlarla mutfaktan ayrıldı. Salondaki camın karşısında duran pembe-mor karışımı koltuğa oturdu. Gözü pencere camına dalmıştı. Birden yılın ilk karı yağıyordu. Gül kar yağışını izlemekten hoşlanmazdı. Fakat bu sefer farklı idi. Adete gökyüzünden süzülerek inerken dans ediyordu kartaneleri. Gül kendini tutamadı. Kahvesini masanın üzerine bıraktı ve doşarı fırladı.  Kartaneleri sanki gülümsüyordu. Belki İrem hanımkorkularıyla yüzleşmeliydi. Belki de annesini bulmalıydı.  Fakat biraz agrasif bir kadındı. Düşüncelerini tam olarak ifade edemiyordu. Gül bir an kendini İrem hanımın yerine koydu. Bunları düşünmek bile insanı ağlatmaya yaetiyordu. Gözünden birkaç damla yaş aktı Gül'ün. Kar yağışı git- gide hızlanıyor, rüzgarın şiddeti de artıyordu. Gül pek farkına varmasa da titriyordu. Normaldi çünkü kot bir şort ile dışarı çıkmıştı. Biran cebindeki telefonun sesilyle ilkildi. Düşüncelerini ve gözyaşlarını sildi. Cebindeki telefonu çıkadı. Mesaj gelmişti. Kampanya mesajı idi. Gül önemsemez bir tavırlatelefonunu cebine koydu. Daha sonra üzerine bir soğukluk çöktü. 

KORKULARIMDAN                                   KORKTUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin