Hakan bey ise İrem hanımın tam tersi idi. Çocukla cocuk olur, yetişkinle yetişkin.Bir gün ailecek pikniğe gidiceklerdi. Araba kaza yapmıştı. Hem de çok fena. Araba 2-3 takla atmıştı. İrem hanım arabadan fırlamıştı. Sadece kollarında biraz çizikler vardı. Hemen arabanın yanına gitti. Hakan bey baygındı. İrem hanım ise ağlıyordu. Kızının heryanı kan içinde idi. Kucağına alıp parçalanmış araçtan çıkardı. Etraftaki insanlar da Hakan beyi arabadan çıkarıp kenara yatırdı. İrem hanım kızının saçını okşuyordu" tamam annecim geçecek birşey yok" Küçük Toprak elini annesinin boynuna kilitledi. "Anne beni son ve ilk defa öp. Ben seni çok seviyorum babamı da" İrem hanım kızına" anem son kez felaan nerden çıkarıyon" dedi ve onu sımsıkı kucaklayıp öptü. Toprağın elleri gevşedi ve annesinin boynunu bıraktı. Ağzının kenarından kanlar akıyordu. İrem hanım" hayırrrrrrrrrrrrrrr" diye bağırdı. Kızını tekrar kucakladı" ambulans nerde kaldı?" diye bağırdı. Biraz sonra siren sesi duuyldu. İrem hanım yıkılmıştı. Adeta sinir krizi geçiriyordu. Ambulans şoförüne kızyordu" herşey senin yüzünden. hızlı gelseydin kızım ölmeyecekti" elleri adamcağızın yakasında idi. Toprak da elinden kayıp gitmişti. Sadece ama sadece Hakan beey kalmıştı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKULARIMDAN KORKTUM
Mystery / Thriller...Siyah yanlışları düzeltmez sadece saklar... Kapağımı yapan "SANEMİNKANKASİLGİN" gerçekten çok güzel yapıyor herkese tavsiye ederim