Bab 11

1.2K 16 0
                                    

Berdiri di hadapan pintu bilik yang baru Zahin tempah tadi, tubuh Nur Jannah sudah mula menggeletar. Peluh dingin sudah mula memercik ke seluruh tubuh. Riak selamba Zahin dipandang dengan ekor matanya sebelum pandangannya dibuangkan ke sekeliling. Aku mesti lakukan sesuatu. Aku tak rela menyerahkan diri aku kepada lelaki durjana ini. Biarlah aku mati tapi aku tak rela menjadi mangsa kerakusan nafsu lelaki binatang ini! tekadnya.

Pandangannya dibuangkan ke arah Zahin semula. Melihat lelaki itu yang sedang terkial-kial membuka kunci pintu, Nur Jannah mula memikirkan sesuatu. Bertindak Jannah... Lakukan sesuatu. Hati mula berkata-kata. Tidak berfikir panjang lagi dan dengan sekuat tenaga dan kudratnya, tubuh Zahin ditolak dan disaat lelaki itu terpinga-pinga tangannya direntap kasar dan dia terus berlari dari situ. Tidak memandang sesiapa, kaki diayun semakin laju.

"Jannah!" jerit Zahin lantang. Nur Jannah terus dikejar.

Melihat Zahin yang sedang laju mengejarnya dibelakang, hati Nur Jannah semakin berdetak cemas. Ayunannya semakin dilajukan namun disebabkan kasut tumit tinggi yang dipakainya, langkahnya menjadi terbatas. Sebaik keluar dari pintu masuk hotel, mata melilau memandang sekeliling. Dengan nafas yang termengah-mengah kerana berlari menuruni anak tangga tadi, langkah diayun lagi.

"Jannah!" jeritan Zahin kedengaran semakin kuat dan itu bermakna Zahin tidak jauh dibelakangnya. Kepala ditolehkan ke belakang untuk melihat di mana lelaki itu dan tiba-tiba kakinya tersandung sesuatu dan...

Buk! Dia terus terjatuh.

"Ouch!" jeritnya dan kaki dipegang. Melihat Zahin semakin menghampiri, dia cuba bangun tetapi disebabkan keadaan kakinya, dia jadi tidak berdaya.

"Tolong!" jeritnya sambil memandang sekeliling. Ya Allah, di mana semua orang? pekik hatinya. Apa yang kau harapkan di kawasan percutian terpencil ini, Jannah? Lebih-lebih lagi pada hari bekerja!

"Tolonggg!" jeritnya lagi dengan sekuat hati.

"I've got you!" Zahin ketawa puas. Tangan Nur Jannah direntap. Kasar.

"Lepaslah setan!" jeritnya lantang.

"Jerit! Jeritlah!" Zahin ketawa lagi.

"Tak ada sesiapa yang akan dengar you minta tolong di sini. You ingat I bodoh nak bawa you ke tempat yang ramai orang?" Tangan Nur Jannah ditarik untuk bangun.

"Kaki aku sakitlah, bodoh!" Kata-kata Nur Jannah sudah mula berbaur kesat. Sungguh, rasa hormatnya kepada Zahin terus tinggal sifar. Ya, lelaki seperti itu tidak perlu lagi dihormati.

Zahin mendengus. Tubuhnya direndahkan untuk mencempung tubuh gadis itu.

"Don't touch me!" Tangan Zahin ditepis dengan sekuat hati.

"Kau jangan buat sampai aku marah, Jannah. Jangan sampai aku terpaksa kasari tubuh kau!" ugut Zahin keras.

"Aku lebih rela mati dari serahkan diri aku kepada kau, setan!" Tubuh Zahin ditolak dengan sekuat hati.

Berang diperlakukan begitu, laju sahaja Zahin mengangkat tangannya. Tetapi baru sahaja tapak tangannya ingin singgah di pipi gebu Nur Jannah, dia terasa kuat pipinya dihentam dari sisi kiri. Zahin terus jatuh terjelepok. Pipinya dipegang dan laju kepalanya ditolehkan ke sebelah.

"Kurang ajar! Kau siapa?" marahnya. Lelaki yang sedang berdiri megah di sisinya dipandang dengan mata yang mencerlung.

Nur Jannah yang melihat apa yang berlaku turut tercengang.

"Aku datang sini nak berehat dan menenangkan fikiran, bukan nak dengar kau laki bini bergaduh tengah-tengah malam macam ni!" bentak lelaki itu kasar.

Dia Bukan BidadariWhere stories live. Discover now