Cinleri Kullanmak

39 0 0
                                    

      İnsanoğlu tarihi boyunca fizik ötesi alemle iç içe olmuş ve merak etmiştir. Bu merakın sonucu bazı zamanlar cinler de dahil olmak üzere bazı ruhani varlıklar ile görüşülmüş hatta kullanılmışlardır. Bunun en güzel örneği Kuran-ı Kerim'de anlatılan Haz. Süleyman (a.s.) cinleri kullanmasıdır.  

" Süleyman'ın emrine de, sabah esişi bir ay, akşam esişi de bir ay(lık yol) olan rüzgârı verdik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Süleyman'ın emrine de, sabah esişi bir ay, akşam esişi de bir ay(lık yol) olan rüzgârı verdik. Erimiş bakır ocağını da ona sel gibi akıttık. Cinlerden de Rabbinin izniyle onun önünde çalışanlar vardı. İçlerinden kim bizim emrimizden çıkarsa, ona alevli ateş azabını tattırırız." (Sebe, 12)

      Ayette anlatıldığı üzere Hz. Süleyman (a.s.) emrine cinler verilmiştir ve cinleri kullanmıştır. Geçmişin ışığından günümüze uzanan cinleri kullanmanın günümüzde de gerçekleşeceğine hatta bazı yer ve kişilerce yapıldığına inanıyorum.

      Cinleri kullanarak birçok ilim gerçekleştirilebilir veya geliştirilebilir. Tıp alanında, fizikte, askeri alanlarda hatta istihbaratta bile cinler kullanılabilir. Örneğin çözülemeyen cinayetler cinler yardımıyla çözülebilir. Çünkü cinayet yerinde illaki bir cin vardır eğer ona bir şekilde ulaşılırsa cinayet çözülecektir veya suç mahallinde bulunan cinin haber vermesiyle suç işlenmeden şahıs yakalanacaktır. Bu ve benzerleri yakın gelecekte olacak olaylar, geçmişte bilim kurgunun hikayesi olan bu gerçekler yakın gelecekte hayatımıza girecektir. Ancak bunların gerçekleşmesi için insanlığın manevi seviyesinin yüksek olması gerekecektir nitekim günümüzde bu seviye ayaklar altındadır. Eğer manevi yönden güçlü bir insanlık olmaz ise her olay cinler tarafından ifşa edileceği için dünyada gizlilik kalmayacaktır.

      "Bir de şeytanlardan, Süleyman için dalgıçlık eden ve daha bundan başka işler yapanları da onun emrine verdik. Hep onları zapteden bizdik. " (Enbiya, 82)

      Ayette belirtilen cin Şeytanlarıdır. Onlar da emir altına girmiş ve denizin dibine dalarak çeşitli işler yapmışlardır. Günümüzde cinler kullanılabilseydi deniz dibinde hiçbir gizlilik kalmazdı veya yer altında bulunan hazine ve madenler gün yüzüne çıkarılabilirdi. Tabi bunun da sonucu ağır olurdu. Çünkü dünya üzerinde hiçbir gizlilik kalmaz insanlar uğraşmadan her şeyi elde ederlerdi bunun sonucu olarak sorumsuz bir insanlık türeyebilir. Çünkü biz insanlar her zaman kolayı isteriz. Düşünmeden tüketiriz. Yukarıda belirttiğim gibi manevi kudret ile dolan kalpler çoğaldığında cinleri kullanmak hayır getirecektir.

      Cinler günümüzde kayıp eşyaların bulunması için kullanılmaktadırlar. Burayı belirtmemde fayda var cinler gelecekle ilgili bilgi değil o anda veya öncesinde kaybedilen bir eşyanın veya kişinin yerini bilmektedirler. Çünkü hız ve zaman yönünden farklı alemde yaşayan bu varlıklar insanların kaybettiklerinin yerini daha iyi bulmakta ve bazı ruhsal yönü kuvvetli olan kişiler vasıtasıyla iletişime geçerek insanlara bildirmektedirler.

      Kimsenin şüphesi olmasın dünya üzerinde birçok yerde cinler üzerinde araştırmalar yapılıyor ve kullanılıyor. Özellikle ülkelerin istihbarat örgütleri cinleri kullanıyorlar ve birçok olumlu sonuç elde ettiler.

 Özellikle ülkelerin istihbarat örgütleri cinleri kullanıyorlar ve birçok olumlu sonuç elde ettiler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
GECENİN SAHİPLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin