Prolog

437 58 85
                                    



Toamna. Vai, ce anotimp frumos! Plin de culori mărețe, magice, vibrante, gata să-ți fure privirea, mireasma fină a lungilor furtuni și a dulcilor și zemoaselor fructe, măreția...

― Urăsc toamna! izbucni morocănos. Nu tu joacă. Nu tu soare. Nu tu leagăn. Nu tu mingiuțe. Nu tu nimic!

Taygete își încrucișă brațele la piept, cu un aer trist și deprimat. Nici la desene animate nu se putea uita din cauza agitației crescânde ce îl cuprinsese ca o vrajă.

― Măcar tu nu începi școala mâine, mârâi Kale morocănos.

― Eu încep munca mâine!

― Primești 100 de euro pe lună ca să stai toată ziua costumat într-un personaj de desene animate la Dinsey World, Paris, unde te vei duce cu avionul privat al familiei, în timp ce eu mă voi duce cinci zile pe săptămână, ca să stau opt ore pe zi să îl ascult pe proful de fizică avansată plângându-se de problemele sale de ficat, despre constipația lui cronică și despre spiridușii dansatori care vor să-i controleze mintea.

Taygete, tânărul de douăzeci de ani, corp de zeu sexy și minte de copil, se uită la el cu o privire tâmpă.

― Profesorii au ficat? Oau! Ce tare!

Asta se întâmpla la ora zece seara în curcubeica familie Rosborough, la ora zece seara a serii dinaintea primei zile de școală, respectiv a primei zile de muncă, într-un modest apartament de lux, cu patru dormitoare și piscină interioară, din centrului măruntului și anostului oraș New York.

Ploaia torențială începuse, vântul bătea cu barosul în geamurile oamenilor, iar luna fugise de mâncase pământul.



N/A: Hei, oameni buni! Am postat si eu in sfarsit primul capitol al celui de-al doilea volum din Lunile lui Jupiter. Daca nu ati citit primul volum, nicio grija, caci puteti intelege fabuloasa poveste si fara aceasta. Va astept parerile in comentarii!

P.S. Daca vreti dedicatie, anuntati-ma intr-un comentariu :D Primul care imi va cere dedicatie, o va primi numaidecat!

Stelele lui GanymedeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum