9.

124 20 6
                                    

Cu ceva timp înainte de evenimentele din avion, în New York

Kale, Kelvin, Poppy și Isabella stăteau în jurul mesei din sufrageria Rosborough și păreau tare amărâți.

Poppy mesteca cu un aer sfârșit caietul de matematică al lui Kelvin. Mereu se îndopa când era nervoasă sau când nu mai avea sclipici.

Kelvin se simțea așa groaznic că nici nu îi păsa că scuza Doamna profesoară, Poppy mi-a mâncat tema nu funcționa niciodată.

― Kale, ordonă șeful G.S.S.D.M.M.S., citește lista cu cei pe care i-am obliga...convins să ni se alăture.

― Lista este goală, domnule.

― Mâncare de fasole! Atunci citește lista cu cei înscriși la avizierul școlii.

― Superman, Hulk, Scooby-Doo, Nancy Drew și Moby Dick.

― O să avem nevoie de un loc de întâlnire mai mare, contemplă Poppy, încă molfăindu-i caietul de mate al tristului posesor.

― Și poate de niște membrii care să nu fie verzi, câini vorbitori sau balene ucigașe.

― Ești crud! îl certă Poppy. Și câinii vorbitori sunt oameni!

― Ba nu, se impacientă Kale, sunt câini vorbitori pentru că de asta se numesc câini vorbitori. Câini vorbitori!

― Câine vorbitor să-i zici degetului tău, nu mie!

Poppy se oprise din mâncat matematica și părea gata de bătaie. Deși avea mărimea unei doze de bere cu perucă.

― Oh, mâncare de fasole! Încetați! Nimeni nu mai zice câine vorbitor! Trebuie să ne gândim cum să ne obligă...convingem colegii să ne urmeze calea spre iluminare.

― Le vom împărtăși învățăturile! deveni Poppy entuziasmată. Îi vom aduce pe calea cea bună! Le vom salva sufletele păcătoase și îi vom duce spre nemurire prin cuvintele și cunoștințele noastre avansate.

Un moment de liniște se lăsă peste cei patru fabuloși membrii ai G.S.S.D.M.M.S. pentru ca acele cuvinte profunde să li se strecoare în suflet și minte.

Chiar și muțenia Isabellei deveni chiar și mai mută pentru a comemora profunzimea momentului.

― Sau îi vom mitui.

― Bună idee, aprobă Kelvin.

― Dar tu de ce nu o convingi pe Rose Rowe să ni se alăture? se interesă de Poppy cu o voce languroasă. Măcar pentru când ne va lăsa directoarea în pace.

― Merită să încerci. Avem nevoie de cel puțin șase membrii în plus pentru a supraviețui până în semestrul viitor și până acum avem doar un Superman, un Hulk și un Scooby-Doo și nu cred că se pun.

― Degeaba încerc, nu va accepta. E prea ocupată să facă chestii de tocilari.

― Cum ar fi?

Taygete păru încurcat.

― Respiratul?...ăăă...temele?...ăăă..socializarea? Nu mă mai interogați atât! Nu gândesc limpede la stres.

― Deci s-a decis, a încheiat șeful adunării de nebu...intelectuali, Taygete este însărcinat cu aducerea noului recrut.

Fa'l(

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 18, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Stelele lui GanymedeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum