8.

97 25 10
                                    

*gif random*

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Taygete cel puțin-cam-prostănac era mai vesel decât o gărgăriță într-un lac de limonadă dansatoare. Era cu fata visurilor sale, într-un avion privat, în drum spre micuțul lor apartament din New York.

Tocmai erau în mijlocul unei discuții mai mult decât intelectuale și complicate.

― Care este culoarea ta favorită?

― Culoarea mea favorită este sclipici.

Viviane Bigot dădu din cap în mod aprobativ, ca și cum răspunsul noului său iubit ar fi perfect logic.

― Mâncarea favorită?

― Hmm... Este foarte greu de ales. Oscilez cu nehotărâre între gustul rafinat al Trufelor Albe Italiene de munte, cu sos de ciocolată și aroma stilată și de neuitat al McPuişor-ului cu maioneză, dar cred că voi alege sclipiciul.

― Sclipici?

― Sclipici.

Lui Viviane Bigot i se păru puțin ciudat, dar nu se speriase. Avusese prieteni și mai dubioși.

Primul ei iubit avusese o obsesie dubioasă și foarte nesănătoasă pentru urechi― le mirosea mereu ore în șir și cu multă pasiune. Se despărțise de el după un an de relație și după surzirea iremediabilă a urechii drepte (preferata ex-ului).

Altul se credea vârcolac și, din nu știu ce motiv, chiar avea purici și mirosea fundurile necunoscuților prin parc. O rupsese cu el când fuseseră arestați― aparent, presiunea de a vandaliza un monument istoric din mijlocul Parisului îl făcuseră pe minunatul specimen să pornească un lătrat care alertase autorităților.

― Dar culoarea ta favorită care este?

― Negru.

― Mâncarea favorită?

― Orice este negru.

― Chiar și legumele?

― Mai ales legumele.

― Dar de ce?

― Îmi urmez principiul de viață?

Viviane păru foarte mândră când spuse cu pumnul pe piept:

― Negru!

― Profund!

Taygete părea sincer uimit.

Era clar ca lumina becului din sufragerie că acea fată minionă, îmbrăcată ca Grim Reaper era iubirea vieții sale. O simțea în sfârcuri!

Iar sfârcurile nu mințeau niciodată.

Stelele lui GanymedeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum