N/A: O să înțelegeți la sfârșitul capitolului poza de la media. :)
Mickey Mouse oferea baloane la intrarea în Tomorrowland, față-n față cu Buzz Lightyear Laser Blast. Adora să vadă toți acei copii simpatici bucurându-se de carusele, de vata pe băț, de baloanele colorate, de prințesele Disney...și de pedofilii din copaci.
Toată lumea știa că habitatul natural al pedofililor erau copacii. Din această cauză trebuia să te ferești de copaci în timpul ploilor cu fulgere: atunci pedofilii sar de pe ramuri ca să-și găsească adăpost.
Și chiar nu vrei să te întâlnești cu un pedofil ud, nervos și flămând!
― Hei, Mickey!
Taygete-Mickey se întoarse spre vocea duioasă ca a unui fumător.
― Dă-mi un balon sau te pocnesc ca pe un șnițel cu cartofi!
― Ăăăă!
Fata cu voce de fumător și ochi albaștri ca G-ul din Google părea nesatisfăcută de ăăă-urile tălâmbe ale lui Taygete.
― Ăăă să-i spui lui mă-ta și lui soră-ta! Eu vreau balonul ăla nesuferit!
― De fapt am frate.
Of! Taygete copil prostuț. Fiind încă un copil în interior, nu-și dădea seama că acel moment nu era de vorbește și împacă, ci de lasă totul și fugi.
― Nu-mi pasă!
― Scuze!
― Nu-ți mai cere scuze. Doar dă-mi balonul! De fapt dă-mi-le pe toate ca să-ți ceri scuze că ai fost un găgăuță.
― Nu.
― Cum nu?
― Ce vrei să faci cu ele?
― Doar nu crezi că-i voi spune ceva unui găgăuță!
― De ce nu? Tot îmi spui cuvinte de două minute încoace și nu pare că te deranjează.
Fata cu ochi de Google părea mai mult decât nervoasă.
Taygete nu vedea semnele. Ochii îi lăcrimau prea tare din cauza duhorii emanate de costum.
― Idiotule!
Franțuzoaica, mai mult decât nervoasă, îi trase un pumn zdravăn în capul de șoarece al costumului, de îi zbură de pe umerii de rozătoare pitică. Așa cei doi ajunseră să se uite unul în ochii celuilalt: el pe jos, ea gata să-i mai tragă două
― Oau!
― Oau!
― Ești frumoasă!
― Și tu ești frumos!
― Ai cei mai frumoși ochi de Google din lume!
― Dar nu m-ai văzut de la începutul conversației?
― Mirosul costumul îmi face ochii să lăcrimeze.
― Oh, Doamne, ce drăguț ești!
― Oh, Doamne, și tu ești drăguță!
― Te iubesc!
― Și eu te iubesc!
― Vreau să fiu cu tine pentru totdeauna și să nu-ți mai dau drumul niciodată!
― Oh, doamne! Mi-ai citit gândurile!
― Mă completezi!
― Ba nu, tu mă completezi!
Apoi a urmat un moment de tăcere, în care s-au privit adânc în ochi. Lumea s-a oprit un moment pentru cei doi ciudați îndrăgostiți.
― Iubire veșnică?
― Clar!
Și apoi s-a întâmplat inevitabilul. S-au sărutat! A fost cel mai frumos și minunat lucru pe care Taygete l-a făcut vreodată.
Magiiiiic!
― Mami, ce face Mickey Mouse cu fata aia în negru?
― Ăăăă...îl hrănește, scumpule!
― Ea e mămica lui pasăre?
― Poți să-i zici și așa!
CITEȘTI
Stelele lui Ganymede
Humor❝― De ce nu pot avea și eu o mamă normală? ― De ce nu pot avea și eu un fiu cu degetul mare fără ștrasuri? ― Touché, ma maman! ― Gata cu păsăreasca că astfel te duci la școală pe jos.❞ |Colecția „Lunile lui Jupiter" volumul 2|