Capitolul 6

150 7 0
                                    

Kira pov**

Pur si simplu simt ca înnebunesc. Deci nu imi vine sa cred ca in fata mea sta Lyam.
-Tu esti Regele?!
-Tu esti Regina?!
Spunem amndoi deodata.
Sa imi spuna cineva ,va rog ori cine ca asta e un vis.
- Cum de participi tu la curse?
- Același lucru as putea sa te întreb si eu pe tine.
-Ne ne eu am intrebat prima.
-Pai eu particip la curse dinainte sa ma mut aici.Dar tu ?
-Eh la mn e o poveste mai lunga. Cred ca l-ai cunoscut pe Josh.
-Aaaa deci tu erai prietena lui cea mai buna .
-Dap. Si sunt si cea care te făcut praf la cursa din seara asta.
  -Imi i-au eu revansa sa fi sigura.
  - Vreau fapte, nu vorbe.
  Langa noi isi face aparitia si Josh.
-Hey Queen! Uite aici este premiul tau. Amice , ti-am zis ca nu ai nici o șansă. Deci va mai bagati la o cursa ?
  -Da!! Zicem noi la unison.
Bine inteles ca dupa inca 3 curse,pe care bineînțeles ca eu le-am castigat.
Am mers acasa la noi toți patru.
  -Frate te-a facut zob. Spune Sara catre Lyam.
  -Of, da bine  ma baut ! Acum imi mai scoti mult ochii cu asta ??
-Eh poate da poate nu.
-Poate iti spun Nutella in cap seara.
-Ce faci tu?! Ho ho asta este o declarație de război?!
Eu si cu Paul deja nu mai puteam de ras .
  -Ok ok gata , sa ne calmam. Lyam hai sus cu mine sa iti arat ceva.
Lyam nu mai comenteaza si ma urmeaza pana in camera mea .
  -Ok,ce vroiai sa-mi arăți?
  -Asta. Spu  eu si imi scot portofelul, din care scot o poza si i-o dau lu' Laym.
-Cine sunt ?
- In poza asta sunt eu cu fratele meu cu o saptamana înainte de incediul care ne-a schimbat familia. El ma invatat tot ce stia despre motoare. El era Regele motoarelor pana sa-i i-au eu locul.
-Imi pare rau, cred ca ar fi fost foarte mândru de tine.
-Dar cu Josh de unde va stiti?
-Ei doi erau foarte buni prieteni, daca i-ai fi vazut ai fi crezut ca sunt frati la cat de bine se intelegeau, iar dupa moartea fratelui meu mi-a fost alaturi mereu. Dar in fine hai jos sa vedem ce fac nebunii nostri.
  -Bine hai.
Cand coboram jos ce credeti ca vedem ?! Pe Sara si Paul sărutându-se. Wtf!! Chiar ma intrebam cand aveau de gand .

 Wtf!! Chiar ma intrebam cand aveau de gand

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Hey porumbeilor. Incercati sa mai si respirati.
Cand ne vad se indeparteaza repede unul de altul iar pe noj ne apauca rasul.
-Pai noi...noi. inceraca Sara sa se explice dar nu apuca deoareve eu sar spre ea si o iau in brate.
-Sa va tina. Ii spun si imi raspunde la îmbrățișare.
-Nu esti supărata ?
-De ce as fi ? Ma bucur enorm de mult pt tine.
-Mersi sis. I love you.
-Me too, dar acum scuzați-mă dar mi-e un somn de as putea durmi o luna. Asa ca eu ma voi retrage.
Acestea fiind spuse urc la mime in camera , dar observ ca pe birou se afla un pliculet mic albastru . Il iau iar înăuntrul lui era o foita pe care scria ,, Nu esti singura. Ne vom vedea cat de curand .Iti promit. Cu dragoste R.". Okey..asta chiar ca este ciudat . Cine ar putea fi? Nu am nici un dusman , bine poate pe Monica , dar anonimul meu s-a semnat cu R ... deci cine poate fi ?
Ma voi gandi maine , acum sunt prea obosita .

Lyam pov**

-Sara , Paul va rog ajutați-mă .
Cu ce ?
Vreau sa-i spun Kirei ca o plac dar nu stiu cum. Of sunt asa un papa lapte.
  Aaaa....chiar ma intrebam cand ma vei ruga sa te ajut. Ok uite cum facem.
Maine eu cu Paul ne vom degjiza ca niste mafioții si o vom rapi. O vom duce acolo in poenita aia frumoasa unde se afla caba noastra, iar acolo tu va trebui sa ai totul aranjat ca pentru o cina romantica, dar in  loc de mancaruri sofisticate , vei lua 2 pizza europene de la  Pizza Hut si șampanie de căpșuni. Cand vom veni noi a vom pune cu spatele la cabana, iar cand se va intoarce tu o vei astepta cu un buchet imens de trandafirii albi , in forma de inima cu unu rosu in mijloc.
Priceput?
  -Nu pot sa cred!!
  -Ce anume? Ca am avut o asa idee grozava?
  -Nuu .... Este faptul ca exact la asta m-am ganti eu doar ca am crezut ca nu-i o idee buna.
  -De fraier ce esti, ca va completai prea bn. A da si i- ai un cadou frumos , ca noi de aici facem trei ore o vom ,,rapi" la 4 p.m. ca la 12 sa pleci tu de acasa si sa cumperi tot ce ai nevoie.
  -Ok. Data viitoare vin eu cu ideea.
   -Asta insemnand pentru ziua ei.
   -Bingo.
  -Ok hai la somn ca deja e tarziu si maine avem treaba de facut.

DIMINEAȚA

M-am sculat la 10 si am inceput operatiunea ,,răpirea" . Prima data am dat comanda de pizza si i-am zis ora si unde trebuie livrata. Apoi am foat dupa șampanie.  Urmatorul a fost buchetul. Nu l-am gasit cum mi-a cerut Sara ,dar eu cred ca am luat unul mult mai frumos. Era imens.

Porma a urmat cadoul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Porma a urmat cadoul.

Porma a urmat cadoul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sper sa-i placa. Am mai cumparat cateva decorațiuni. Si am plecat spre cabana. Pentru a aranja totul.
Ii trimit mesaj Sarei pentru a-și începe partea ei din plan. Chiar sunt curios cum va reaciona. Sper din inima sa-i placa.

Ajuns la cabana ma apuc a aranjez.

Cararea pana la intrarea cabanei o umplu cu petale de trandafirii si vai cat de greu a fost. Am avut noroc ca avea instalatie de lumini pe langa carare. Cum intru in cabana dau de un living mare care avea iesire spre o terasa . Livingul avea in mijloc un covor alb ,mare si pufos. Am asezat masuta si scaunele, apoi șampania si la final am înconjurat masuta cu petale de trandafirii. Nu mai vreau sa vad trandafiri toata viata mea. Eu eram imbracat destul de elegant.

Cei de la pizza m-au sunat si mi-au spus ca in 2 ore si 40 de min vor ajunge

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cei de la pizza m-au sunat si mi-au spus ca in 2 ore si 40 de min vor ajunge . Exact la timp.
Totul este pregatit ,acum tot ce mai lipseste este decat ea.

Hey dragilo capitol nou. Sper sa va placa si scuzati greselile gramaticale.
  Va pup.

 

Povestea mea [FINALIZATA]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum