Dimineata nu ezite sa apara , iar eu ca o împiedicata cad din pat . Fututi bumbacul tau de cearceaf idiot. Imi iau telefonul de pe noptiera, iar pe el vad ca e ora 5 dimineata. Super! Ne mai avand chef de somn, decid sa cobor in bucătărie. Au trecut 2 zile de la petrecerea mea si ce sa va zic , astea doua zile le-am petrecut cu iubitul meu minunat , nu ,nu cu Lyam ci cu patul pe care a trebuit sa-l impart cu Max. Frate deci e un ghem de catel , dar cand doarme ocupa juma' de pat. Nici eu nu am un somn asa urat cum are catelul asta. Pe la mijlocul scarilor se auzea vocea lu' Lyam. Asa ca am ciulit urechile mai bine:
- Ai avut dreotate , ea e fisa lu' White.
-...
- Stai liniștit, ca nu-si cunoaste familia, White nu stie de ea.
-...
-Sunt sigur! Stiu o mica poveste, iar din cate am inteles o cauta ca disperatu.
-...
-Peste 2 zile va pleca pe un traseu catre depoziutul secret a lu' White.
-..
-Stai linistit , ti-o voi fraierii foarte usor.
-...
- Normal ca are încredere in mine, pai nu is eu iubitelul ei minunat.
-...
- Da ... da .. ahă..Eu deja plângeam de mama focului, jigodie ce esti , bine ca te-am descoperit, ma grabesc sa ajung in camera lu ' Ryam.
-Scoala-te!!
-(R) Ce ai femeie?
-Shhh...mai incet. Te rog. Deja eram un pic speriata si nustiam cum sa-l conving sa plecam azi spre tata.
-(R)Stai linistestete si povestestemi.
Dupa ce i-am povestit, mi-a zis sa il iau pe Max si niste haine intr-o geanta nu prea mare si sa plecam.
Cobor in sufragerie usurata ca nu este nimeni in ea , ii fac semn lu Ryam si ne indreptam spre garaj.
Odata intrati in prea frumoasa mea masina, cu Ryam la volan deoarece el stia drumul am plecat spre tata. Doamne ce draci am daca as fi avut pistolul la indemana , ma jur pe leușteanul meu cu sclipici cai ii gauream teasta aia proasta.
- Cum te simți surioara?
- Grozav! Am chef si de macarena si McDonald's. Oribil! Cum sa ma simt .
Incep eu sa plang.
-Chiar il iubeai, nu-i asa ?
- A ..aha.
-Hai culca-te ca avem de mers vre-o 3 ore.
- Ryam..
-Da surioara?
- Te iubesc si mersi ca imi stai aproape.
- Si eu te iubesc surioara si de acum o sa ai toata familia + o mafie intreaga alaturi.
Astea fiind spuse , ma fac mai comoda in scaun , cu Max in brate si adorm.Ryam pov**
Dragam mea surioara, bine ca a adormit. Daca ili prind pe Storm ii rup capu. Mafia lu tacsu' e a doua cea mai mare dupa a noastra , iar anostra este prima bine inteles, deoarece tasu' a fost si este un mare prost la viata lui si n-a stiut sa-si faca aliati. Pe cand tata nu cred ca are degete la ambele maini cati aliati are. Cat ma bucur ca însfarsit Kira ii va întâlni pe mama si tata.
Dupa 2 ore jumate de condus prin muntii însfarsit am ajuns la cel mai ascuns si bine pazit depozit al tatei.
Odata ajuns in fata usii camuflate, introduc codul si amprenta si intru in interiorul depozitului. Parcheaz masina pe locul cel mai apropriat de birou tatei, co or din masina si o las pe Kira mai doarma, iar eu ma duc sa-i fac intrarea.
Ciocan de cateva ori , iar apoi aud un intra.
-Sa trăiască domn colonel! Ce faci tata?!
-Bine fiule ,uite tocmai terminasem niste acte si am primit telefon de la Emir ca transportul de arme a ajuns cu succes si e multumit de marfa. Si astazi a ajuns si tabloul ala special. La aceasta afirmatie fata lui se inteisteaza.
-Tata, nu te întrista trebuie sa iti prezint pe cineva.
-Pe cine?!
-Astepata . Ma intorc in cateva minute.Dante White pov**( tatal celor doi)
Pe cine o vrea bezmeticau asta sa imi prezie, data trecuta cand a zis ca asta mi-a adus un pui de ciobănesc german.
Aud din nou bataii in usa . Dar nu apuc sa mai spun ceva caci in fata mea se afla insasi printesa mea . Kira.
Nu pot sa cred dupa atata timp însfarsit este aici cu familia ei.Kira pov**
Sunt trezita de niste batai foarte enervante in geam.
-Coboara!
- De ce Dumnezeu ne-ai trezit. Eu aveam un vis cu My Little Pony, iar Max cred ca unu in care era proprietarul unei macelarii.
-Ce Dumnezeu tot spui acolo?! In fine lasa, hai coboara am ajuns.
Cand cobor din masina raman uimita. Ne-aflam intr-un fel de hangar, care era imens.
Il urmez pe Lyam pana la o camera, ciocane dar nu asteapta raspuns si intra. In înăuntrul ei se afla un birou foarte bine aranjat si un domn undeva pe la 45 de ani.
-Buna seara. Zic un pic timida. Insa barbatul tot nemiscat rămânea la vederea mea.
In spatele lui se afal un tablou. Era exact aceeasi poza cu a mea doar ca a mea , inainte sa o pierd in incendiu. Doar ca asta era frumos pictata . Pe ea se afla desenat un cuplu fericit cu cei doi copii ai lor.
-Uite Ryam seamana exact cu poza pe care o aveam eu.
-Da chiar aia e.
La aceasta afirmatie barbatul își întoarce capul spre tablou, iar in următoarea secunda sunt captiva in îmbrățișarea lui. Nu stiam cum sa reactionez.
-Dante(D) Fetita mea, in sfarsit te-am gasit.
Ochi mei erau inundat de lacrimi si nu mai astept mult si ii raspund la imbratisare.
-Tati...
-Sunt aici scumpo. Hai acasa. Mai e cineva care te asteapta de mult.
Dau aprobator din cap si ne indreptam spre masina.
-(D) Cref ca ati uitat sa imi prezentati pe cineva si indica înspre Max.
-Tati el e Max cadoul meu de la Ryam.
-(D) Trebuia sa imi dau seama. Numai el face cadouri dastea.
-(R) Hey sunt aici!
-Stim! Zic e si tata la unison.
Eu cu tata ne asezam in spate ,iar Max si Ryam in fata, iar pe mine ma fuara somul.Dante pov**
Ajunsi acas observ ca , Kira a adormit asa ca o iau stil mireasa in brate , incercand sa nu o trezesc. Avem multe de povestit dar asta mâine.
Sotia mea minunata Giorgi isi face aparitia din bucătărie .
-(G) Hey dragilor!!
-Mai usor ca o trezești!
(G) Cine e ea?
-Zi tu ca nu seamana cu minunatul tau sot.
-(G) Doar nu e...
-Ba da mama , este Kira. Sa il lasam le tata sa o duca in camera ei , iar eu iti voi povestii niste chestii.
-Vin si eu imediat.
Urc cu ea sus si o duc in camera ei, o pun pe pat si o invelesc. Astazi a fost o zi minunata , iar maine va fi si mai si.Hey dragilor gata si cu acest capitol.
Scuzati postarea necompleta de mai devreme. Nu stiu ce pisit a avut.
Acum l-am terminat si sper sa va placa. A fost mai dramatic acest capitol.
Astept voturi si ....VA PUP !!!
CITEȘTI
Povestea mea [FINALIZATA]
MaceraPovestea a inceput de la un simplu incendiu,si astfel viata mea a luat o intorsatura drastica Noi prieteni. O iubire?! Tradatori care pandesc in intuneric. Noi aliati. Noi secrete, unele descoperite , iar altele fara raspuns. Cum se va termina pov...