Capitolul 7

138 8 0
                                    

Kira pov***

Astazi nu lam vazut de loc loc pe Lyam, oare pe unde o umbla? In fine am primit mesaj de la Sara sa ma pregatesc pentru ca  la 4 vine sa ma ia deoarece facem 3 ore pana la petrecere, initial nu am vrut dar dupa 2 ore in care mi-a facut capul calendar am acceptat avand in vedere ca este ora 3 am o ora la dispozitie sa ma aranjez. Am ales o rochita simpla(poza), iar cu machiajul nu pre m-am deranjat.

 Am ales o rochita simpla(poza), iar cu machiajul nu pre m-am deranjat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

La 4 fara 10 primesc mesaj de la Sara sa ies, ca in 10 minute ajunge. Dupa ce am bagat telefonul in geanta, am incheiat casa si m-am duslanga sosea. In 5 minute langa mine apare o masina neagra cu geamuri fumurii, iar din ea au iesit un barbat si o femeia . Am incerct sa plec de acolo , dar nicibine nu am facut un pas ca barbatul ma prins si ma aruncat in masina, dupa care au urcat si ei.

  -Cine sunteti voi ? Ce vreti de la mine? Taceau. Asta era tot ce faceau. Dintr-o data telefonul baratului a inceput sa sune,nu am reusit sa aud vocea celui ce sunase decat vocea cea groasa a rapitorlui.

 -Avem fata , in 3 ore vom fi acolo. Astea fiind spuse a inchis telefonul.

DUPA 3 ORE.

Nu pot sa cred. Au trecut 3 ore nenorocite, 3 ore in care tot am mers si in care astia doi nu au mai zis nimic. Deja frica se stabilise bine in corpul meu.

-Gata , am ajuns, coboara!

-Si daca posteriorul meu nu are chef sa se miste de pe salteaua asta?

-Vom trimite pe cineva  care nu va mai fi la fel de dragut ca mine,asa caaa tu alegi.

-Bine, fie.

Dupa ce am coborat ,m-au legat la ochii si am mai mer aproximativ 5 minute pe jos. Cand ne- am oprit mi-au dat masca jos si am observat ca stateam cu fata la ei.

-Buuuunnn .. Deci ,de ce v-ati chinuit atat sa ma aduceti pana aici?

Nu spun nimic, DOAMNE ce ma enerveaza, dar cand ma intorc cu spatele le ei in fata mea apar cabana mea si a Sarei frumos decorata, iar pe mijlocul cararii statea nimeni altul decat...LYAM, care avea un buchet imens de trandafiri in mana!!!

-CE ... CE DUMNEZEU se intampla aici?

-Iti va explica el totul , noi acum va lasam. Ma intorc si in spatele meu se afau cine credeti?? EXACT!! Sara si Paul. Si asa s-au urcat in masina si au plecat.

Lyam s-a apropiat de mine si mi-a inmanat buchetul de trandafiri , care era imens.

-Astia sunt pentru tine, sunt cei care dau startul acestei seri care va fi una de neuitat. SI ma bucur enorm ca ai venit.

- La cat de frumos am fost adusa, nu putem sa refuz. Dar tot vreau niste explicatii.

-Le vei primi pe toate dar acum haide sa intram.Mi-a luat mana intr-a sa si am pornit spre cabana. Cand am intrat  , gura mea cred ca atingea podeaua, nici in visele mele cele mai frumoase cu unicorni nu-mi puteam imagina un asemenea loc. Stiam ca , cabana are un interior de vis dar, asa aranjata parca suntem in cu totul alta lume.

-Haide sa ne asezam. Imi spune si ne asezam pe cele doua pernite. Pleaca pentru cateva secunde din camera , dar cand se intoarce o face alaturi de 2 pizza mari europene si cu o sticla de sampanie de capsuni.

 - L-a  aceasta  a contribuit cui idea Sara, entru a iesi totul perfect.

Dupa ce mancam,glumim si povestim vinelanga mine, ma ia de mana si iesim pe terasa. Din buzunar scoate o cutiuta ,iar in ea sa afla cel mai fumos lancisor din lume.

-Kira uite.. am de cand te-am vazut prima oara am simtit ceva pentru tine,iar cu cat am petrecut ma mult timp impreuna sentimentele mele pentru tine s-au accenuat, iar in seara asta ,ajutat de prietenii nostri, imi fac curaj sate intreb daca... vrei sa fi iubita mea?

Deja fericirea mea era la cote maxime, nu am mai stat pe ganduri.

-DA, DA SI IAR DA!! Dupa aceasta afirmatie , nici el nu a mai asteptat prea mult si si-a zdrobit buzele de ale mele. Dupa acel sarut am mers la culcare.

Dupa o saptamana

Maine este ziua mea si tot maine fac o saptamana de relatie cu Lyam. Ma ridic lenesa din pat , imi i-au niste haine intru in baie sa imi fac rutina , dar cand ies pe pat era asezat. L-am luat si l-am deschis.

,,Micuto nu vreau sa te sperii si nici sa te amenint, dar vreau sa te rog sa vi diseara la miezul nopti la locul secret unde mergeati tu si fratele tau. Dar trebuie sa vi singura . In seara asta vei afla tot adevarul despre familia ta. Sper sa vi , cu drag R.,,

Ok... asta chiar mi-a captat atentia. Ma voi duce , ori cum ce am de pierdut, plus poate voi afla si eu niste detalii despre familia mea. Parca aflu ca-s fata de mafiot. Rad eu in sinea mea.Dar tot nu inteleg de unde stia de acel loc? Doar eu si Ryam stiam de el, ori cum la miezul noptii sper sa aflu niste raspunsuri importante. Este zece, mai bine ma imbrac si plec , chiar daca am motor tot faco ora jumate pana acolo.Imi i-au chile si geaca, urc pe motor si pornesc.

Hey dragilolr , capitol nou yuhuu.

Sper sa va placa si scuzati greselile gramaticale.

Astept voturi si pareri.





Povestea mea [FINALIZATA]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum