Am ajuns . In caz ca nu am spus locul meu secret se afla in mijlocul pădurii,unde se afla un lac , care seara capata un aspect desprins din basme.
Am stat si am privit lacul o ora intreaga, cand deodata aud niste pasi, ma ridic si ma uit prin imprejur. Im scurt timp observ o silueta . Ce sa zic cred ca era cu 2 capete mai inalt ca mine .
-Buna.
-Buna. Nici nu ai idee cat de mult ma bucur ca ia venit.
-Dar eu cu cine am onoarea de a discuta in seara aceasta?
-Off.. la fel de curioasa ai rămas.
Cu aceste cuvinte isi da masca jos, iar eu am ramas impietrita. E..e..im..imposibil...
-Salut surioara ,mi-a fost dor de tine si vine sa ma ia in brate, iar eu ii raspund la imbratisare. Doamne cred ca visez , eu imi îmbrățișez fratele care se presupune ca era mort. Daca asta e un vis nu vreau sa ma mai trezesc.
-Frate, dar cum ?? Ai murit in incendiul de acum 8 ani! Cum este posibil??!
-Voi incepe cu ziua incendiului. In acea seara, dupa ce te-am scos pe tine din incendiu, eu am reusit sa ies pe fereastra de la bucatarie, am vrut sa vin la voi dar l-am auzit vorbind pe tata la telefon ,, Am scapat de baiat..... Stati linistit am facut ca totul sa para un accident... Daca nu se va preda va pati si fata la fel.....Am inteles ....O seara buna,, . Dupa ce am auzit acea convorbire, am plecat repede de acolo si mi-am promis in sinea mea ca ma voi intoarce dupa tine . Prima optiune de a castiga bani a fost sa cersesc, pana intr-o seara cand un om s-a oprit in fata mea si m-a intrebat de ce cersesc si i-am spus ca vreau sa strang bani , pentru a merge la scoala si la 18 ani sa vin sa te iau pe tine. Dupa ce mi-a ascultat raspunsul mi-a zis ca de maine voi lucra la clubul lui ca ospatar. In sinea mea eram foarte bucuros , asa ca i-am strans mana si cred ca i-am multumit de 100 de ori pana am ajuns la un hotel unde m-a cazat pentru acea noapte. Dupa o saptamna de lucru, acel om era foarte multumit de mine si m-a chemat la el in birou pentru a discuta ceva. Cand am intrat in birou mi-a zis sa stau jos si sa-i povestesc viata mea si i-am povestit cum eu si cu tine am fost adusi la parintii nostri cand eu aveam 9 ani si tu aveai 3, am fost surprins sa aflu ca si lui ii fusese rapiti copii care erau de varsta noastra atunci cand fusesera rapiti, dupa l-am intrebat cum ii chema pe copii lui si l-am rugat daca are sa-mi arate o poza. Cand mi-a zis ca numele lor erau exact aceleasi ca ale noastre,am fost uimit , dar cand mi-a aratat poza am ramas socat, era aceeasi poza pe care o purtai cu tine in zua in care am fost adoptati, cand iam povestit aceste detalii am mers imediat la doctor si am facut un test ADN, iar rezultatele au fost pozitive 100%. Si atunci am realizat ca cel de langa mine era tatal meu, eu nu mai puteam de fericire la fel si el. In acea seara mi-a spus ca el era defapt capul mafiei new yourkeze si ca pe noi ne rapise dusmanul lui cel mai rau, asa ca porma am mers acasa unde am cunoscut-o pe mama, dupa ce am mancat am planuit cu tata sa venim sa te luam. Insa urmatoarea zi cand am incercat sa te cautam , nici un vecin nu stia unde a-ti plecat. Am cautat la toate hotelurile posibile , dar nimic de atunci eu si cu tata te cautam.
-Wow.. Deci stai sa vad daca am înțeles bine, părinții nostri trăiesc ?
-Da , iar maine ca practic și teoretic astazi e ziua ta, ii vei cunoaște.
Doamne asta este clar un vis, din care nu vreau sa ma mai trezesc. Nu mai astept nici o secunda si ii sar in brate.
-Mi-a fost atat de dor de rine fratioare.
-Si mie , acum cred ca e timpul sa iti dau cadoul meu.
-Ce cadou ?
Se ridica de pe iarba si se duce spre masina sa , pe care eu ca o tuta nici nu am observat-o. Din masina scoate o cutiuță, cu o fundita rosie mare pe capacul ei.
-Poftim ,sper sa-ti placa?
Cand deschid cutia in fata ochilor imi apare cel mai adorabil catel pe care l-am văzut vreodată.
-Doamne ,il ador mersi mult Ryam.
-Orice pentru tine sirioara.
-Hai sa mergem la mime acasa. Vei dormi acolo pana se face o ora normala pentru a li te prezenta prietenilor mei.
-Ok ok printesa. In seara asta,Josh trebuie să-ti dea cadoul special.
-Abia adtept sa vad ce e.
Dupa un drum lung, in care am mai discutat multe chestii , am ajuns acasa
Nu imi vine sa cred ca era ora cinci dimineata. In mintea mea asta de îngeraș, infloreste o idee minunata.
-Te gandesti la ce ma gandesc si eu?-Sa le punem boxe la fiecare in camera si sa punem piesa lu Quba - Vinovati ?
-Mintile geniale gandesc la fel , si sa ghicesc ca ai aceste minunate boxe in porbagaj ?
- Evident ! Nu plec fara ele. hai sa le montam.
Dupa ce am montat boxele , am pornit muzica , care cred ca ai fi auzit-o si de la 3 strazi distanta.
In casa rasunau versurile ...
Exces de watti
Ocupati
Sa ne tina turbati
Suntem vinovati
Vinovati
Vinovati
Genu' de oameni care-s mereu reclamati
Aliniati
Aratati cu degetu'
Drept cei ciudati
Ne place haosu'
N-avem nevoie sa fim scuzati
Suntem vinovati
Vinovati
Vinovati
Abuzam in mare parte de ce nu-i banal
In stil de viata
Antigravitational
Ne place cu iese atunci cand ne-adunam
Nu incetam sa decalam
Limite-n sensu' sonor
Avem motive
Si cand n-avem cautam
Sa ne bagam
Sa modulam
Mentalitate-ast-a lor
Ne place bassu'
Clar n-avem nevoie sa fim scuzati
http://Versuri.ro/w/gfihgm
Suntem vinovati
Vinovati
Vinovati
Abuzam in mare parte de ce nu-i banal
In stil de viata
AntigravitationalNe place bassu-n torace
Chiar daca-I zgomotos
E pace
Mult fum incolo si-ncoace
Ne place boxa cand toarce
Ascunsi prin case cedate
Prin vise neabandonate
Avem cultura de noapte
Si scopuri subliniate
Se mareste pupilaaa
Aprinde treaba aia
Daca tot ai stins lumina
Creste-adrenalinaaa
Baga urechea pe canal
Sa simti audiotoxina
Se mareste pupilaaa [x4]In urmatoarea secunda din toate camerele am auzit niste bubuituri, iar eu si prea scumpul meu fratior nu ne puteam opri din ras mai ca era sa lesinam de la atata ras.
-De ce mama unicornilor mei a-ti facut asta ? Striga Lyam , vizibil furios.
-Eu tocmai ce visam unicorni roz!
-Iar eu o visam pe Sara. Spune Paul , iar ea sa uitat urat la el dupa care l-a pupat.
-Si daca nu sunt prea insistent el cine e ?
Eu ca o nebuna sar in bratele lui Ryam si il pup pe toata fata. Ceilalti se uitau ciudat la mine.
-Friends el este fratele meu , Ryam.
Hey dragilor sper sa va placa acest capitol si scuzati greselile gramaticale.
Astept voturi si pareri.
Va pup!!!!!
CITEȘTI
Povestea mea [FINALIZATA]
AdventurePovestea a inceput de la un simplu incendiu,si astfel viata mea a luat o intorsatura drastica Noi prieteni. O iubire?! Tradatori care pandesc in intuneric. Noi aliati. Noi secrete, unele descoperite , iar altele fara raspuns. Cum se va termina pov...