Capitolul 12

111 6 2
                                    

Okey.... cred ca sunt la camera ascunsa acum. Nu-i asa ???!! Sa imi spuna cineva ca asta este doar o gluma PROASTA!!!!

-(T) Printesa , esti ok ?

- Da tata , sunt ok eu ma duc pana la o  sala de box, iar Ryam iti va explica dece imi vine sa gauresc acum un cap.

-Pa mama !!!!!!!!!

-(M) Pa iubito , fa sacul ala praf.

Intru in masina si ma indrept spre sala mea preferata de box, ca na tre imi mai descarc si eu

dracii pe ceva , daca nu pot pe cineva. Bine acum tata nu are nici o vina ca prostu a fost si este prost. Offff soarta , tie chiar iti place sa te joci cu mine? Pai cred ca da avand in vedere situatia in care sunt pusa.

Parchez masina in parcarea salii si intru dand de Alexander.

- CE faci straino? Cat timp a trecut ?

-Aproape un an .

- Ia zi ce ai chef sa faci azi?

-Pai niste antrenamente ,,normale,, si un sac de box bine prins in tavan.

-Ok... poftim manusile si cheia pentru vestiar.

-Cat costa?

- Hai misca pana nu iti dau una.

-Dar..

- Am auzit ceva ?

-Nu!Plec!

 M- am dus in vestiar si  m-am imbracat in ceva lejer.

Doua ore am facut diverse exercitii si am lucrat la diverse aparate

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Doua ore am facut diverse exercitii si am lucrat la diverse aparate.

Acum urmatorele trei ore le voi petrece cu pretenasul meu!

Imi pun manusile si incep sa-l lovesc exact cu ma invatat Ryam. Cu una cu doua mi-am intrat in ritmul meu specific,iar acum in fata mea nu mai aveam un sac de box ci pe Lyam. acum mi-am amintit ca mi-am uitat telefonul la el ,offf.

Lyam pov

Parca ar fi intrat in pamant! Un dumnezeu ar putea fi ? De seara trecuta de cand am vorbit cu tata despre falsa mafie White, care i-a fugit fica sefului de acasa,fara sa vreau m-am intalnit cu ea si astfel mi-a fost mie mult mai usor, sa aflu multe informatii despre acei plagiatori.Ea ma considera un fel de ,,iubit'', dar ieri iam spus ca e prea mica pt mine si  sa ne despartim .Si astia fix de mafia White s-au gasit sa se ia.

Ma duc la sala la Alexander , sa mai dau si eu intr-un sac de box ca am niste nervii cat pentru juma de glob pamantesc.

Intru in sala, il salut pe Alex si ma indrept spre un sac de box, dar atentia mea este captata de o pesoana care nu are mila fata de acel sac de box.

Stai putin , aia este...Kira?!
Loveste sacul ala de box cu atata ura, parca nu ar fi un sac de box in fata ei ci o persoana pe care o uraste din toata inima.

Cand termina de lovit sacul de box se intoarce,iar privirea ii pica fix pe mine. Aolo dadui de satana.

-(K)Tu !! Nenorocit ce esti! Cum ai putut? Hă?? Daca te prind te omor!

- Kira, iubito te rog linișteș-te si hai sa discutam, sunt sigur ca vei înțelege.

-(K)  Fugi!
Atat mi-a trebuit ca am luat-o direct spre ieșirea salii de sport.
Dmn cu ce ti-am gresit? A da , daca nu o minteam acum nu mai eram in această situatie.
Conduc cu 200 km/h da ce credeti ca nebuna se lasa ? Noo! Ah ,aici era casa sefului din mafia Black.
Opresc cu un drift direct pe peluza si cobor ca un fulger din masina. Ciocanesc cat de rapid pot .
-(D.B)(Domnul Black) Oo Lyam cu ce ocazie pe aici?
-Fug de Satana!
-(D.B) Cum asa? Nvastamea e in bucatarie
-Nu, nu dansa ci..
Dar propozitia mea ramane in aer cand un tipat se aude mai ceva ca un urlet de lup.
-(K) Te omor!! Ah, buna tati!
-(D.B)Buna printesa!
Stai ,stai ,stai ce am pierdut?
-Înainte sa ma omori ce zici de o intelegere, de o cursa , daca castig ma lasi sa iti explic ,daca nu plec si nu ma mai intorc, ce zici ?
-(K)Fie!

Kira pov**
Off.
Ne aliniem la linia de star si astept sa fie dat startul de catre fratele meu.
3....2.....1....START! Si am pornit.Suntem la egalitate si mai av doar un km , cand deodata pe o trecere de pietoni apare o fetita mica ,pt a o evita m-am mutat pe banda cealalta, dar din nefericire nu am putut evita tirul ce veneas pre mine . Deoadata totul s-a facut negru.

In jurul meu auzeam doar voci ce ma strigau ,dar nu puteam sa imi deschid ochii. Oare chiar asa se va termina totul?
Oare asa se va termina povestea mea?

Povestea mea [FINALIZATA]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum