Pregatirile sunt gata restaurantul,biserica sunt si ele alese, deci tot ce mai rămâne de facut este sa ma duc sa imi aleg rochia si gata. Am terminat si cu pregatirile pentru nunta.
AIIIII NU IMI VINE SA CRED CA PESTE 2 ZILE MA CASATORESC!!
Acum umblu cu Sara si mama de 2 ore prin magazine dupa o nenorocita de rochie. Stiam eu ca nu trebuia sa o ascult pe mama si sa las rochia pe ultimul moment. PE AIA TREBUIA SA O IAU PRIMA , NU ULTIMA. Fmm de viață.
Asta este ultimul magazin, dacă nici aici nu gasesc o rochie potrivita jur ca merg in blugi rupti la altar.
Intru in magazin si incep sa ma plimb printre sutele de rochii. Prea lungi, prea scurte, prea simple si prea impopotonate. Cand sa ma indrept spre ale rochii ,una mi-a facut cu ochiul. Era superba , parca desprinsa din basmele cu prințese. Doar ca era roz .Si partea cea mai buna ca nu trebuie să-mi iau si alta rochie, deoatece e 2-1.
Ce contează ca e roz putea sa fie si albastra daca mie imi place nu trebuie sa ma intereseze parerea altora.
In sfârșit am reusit sa ajungem acasa , cred ca nu mai calc in viata mea intr-un mall sau cel puțin nu imi voi mai lasa nimic pe ultima suta de metrii.
Ma indrept spre bucătăriei pentru a pune de ceai ,iar in drumul meu spre bucătărie le observ pe cele 2 femei importante din viata mea, stand tolanite pe canapea si vaicarindu-se de picioare. Ha! Dumnezeu. Pai la cat ma-ti plimbat voi pe mine, ce credeati ca scapati asa usor? Fie roata ea pătrată tot se-ntoarce ea odata.
Drumul catre bucatarie imi este întrerupt de catre o stare puternica de greata si o ameteala cumplita,iar in urmatorul moment totul devine negru in fata ochilor. In acel abis se auzeau voci ce ma strigau,dar subconștientul meu nu le-a dat importanta.Reusesc cu greu sa ma trezesc. Ok ok prea mult alb,deci asta nui camera mea înseamnă ca sunt... într-un...spital?! La dracu'! Nu suport spitalele.
Un urmatorul moment le usa intra o doamna undeva pe la 50-55 de ani.
-Oh draguta ce bine ca te-ai trezit.
-Ce am patit ? Am ceva grav?
-Puisor stai linistita esti in regula la fel si bebelusii.
-Oh ce bin..Stai cine??!!
-Bebelusii tai sunt in regula si ai o sarcina foarte buna.
-AM O CE?? Stati asa un pic vreți sa spuneți ca sunt ÎNSĂRCINATA???!!!!
-Da domnisoara,nu stiai?
-Dupa cum imi puteti remarca reactia nu stiam.
-In cazul acesta va anunt ca sunteti in saptamana a 3-a si aveti gemeni,fata si baiat.
Fmm Lyam ,nenorocitule daca vroiai copiii trebuia să-mi spui ,nu sa ,,uiti" protectia. Oho las ca vezi tu acasa,dar acum SUNT INSARCINATA si voi avea 2 bebelusi.
-Acum este de datoria mea sa va întreb daca doriti sa păstrați bebelusii?
-Normal!!Dar doamnele ce au venit cu mine au aflat vestea?
-Nu,am decis sa le spuneti dvs.
-Ok mulțumesc mult pentru ajutor si va urez o zi buna!
-Mulțumesc și la fel si tie draguta.
-(M)Ei?! Ce a zis doctora.
-A zis ca 9 luni trebuie sa nu depun efort fizic.
-(S)Oh!Doar atat,ce bine am crezut va este ceva mai...stai asa! 9 luni?Esti....INSĂRCINATA????!!!!!
-Daa...
-(M)Voi fi bunica !!
-(S)Voi fi fina!
Si sar la gatul meu si ma iau in brate.
-Si ce o sa fie ? Fata sau baiat?
-Ambele!
-(M,S)GEMENI?!!!! AAAAAAAAIIII!!!
-Ho nebunelor ca ne dau astia afara din spital cu forta.
-Si cand ii spui lu Lyam?
-In seara asta,va fi ceva de neuitat.
Dupa ce mau lasat acasa am inceput sa pregatesc cina. Dupa ce am aranjat totul am pus si 2 tacamuri si 2 farfurioare mai mici.
-Iubito?!
-Aici!
Dupa ce imi da unul dintre săruturile sale, pe care le ador,ne asezam la masa.
-Mai asteptam pe cineva? Spune si arata catre cele 2 tacamuri si 2 farfurioare .
-Da ,sunt niste invitați neașteptati care vor sosi peste vreo 9 luni.
-Cum adi....Pe bune??!!! Voi fi tati?
-Dap. Dar data viitoare poate ar fi mai frumos să-mi spui ca "uiti"sa folosesti protecție. Ce zici?
-Off iubito iartă dar chiar am uitat,dar nu înțeleg de ce 2 tacamuri?
-Ia mai procesează un pic informația.
-....
-Really??
-GEMENI?!
-Aleluia! Fata si baiat.
-Cred ca in seara asta mai facut cel mai fericit bărbat din lume.
Si incepe sa ma sărute.
-Stai usor ca in astea 9 luni nu avem voi sa favem nimic
-Fuck.
-Sa nu te aud ca doar tu ,, ai uitat" de protecție.Ziua Nuntii
Doamne Dumnezeule in sfârșit a venit si zia asta. Sunt imbracata in rochita mea si ii mulțumesc lu Dumnezeu ca nu mia crescut burta ca altfel nu stiu ce ma făceam.
Inaintez către altar la bratul lu tata,aajung in fata lui iar preotul incepe sa spuna jurămintele.
In acest moment nimic nu mai conteaza suntem doar noi doi,iar dupa ce am spus cuvintele magice,am pornit cel mai frumos sarut. Dar magia nu a durat mult deoarece de nicaieru au aparut zeci de oameni imbracati in albastru. Mafia Blue. Bagamia-si !
Si bine inteles ca eu si Lyam stateam spate in spate si la imparteam gloante in cap matahalelor.
Ce mai nunta !Hey dragilor stiu ca nu am mai postat de mult da na cu scoala e mai greu.
Dar va promit ca vou posta in fiecare duminica.
Sper sa va placa acest capitol.
Astep voturi si pareri.
Va pup!
CITEȘTI
Povestea mea [FINALIZATA]
PertualanganPovestea a inceput de la un simplu incendiu,si astfel viata mea a luat o intorsatura drastica Noi prieteni. O iubire?! Tradatori care pandesc in intuneric. Noi aliati. Noi secrete, unele descoperite , iar altele fara raspuns. Cum se va termina pov...