Capitolul 2

228 12 2
                                    

Lyam pov

Dupa ce am văzut-o ca a intrat in casa am intrat si eu , ce bine e sa stai singur in ditamai casa, dar nici bine nu mam asezat pe canapea ca am început sa aud niste înjurături si tipete care au continuat vreo 10 minute bune care sau oprit la un moment dat,dar nu e de bn doearece se auzeau din casa ingerului meu.
Atunci am urcat la etaj , deoarece camera mea era fix laga a ei si am văzut-o cum a inchis usa si a inceput sa planga in perna. Mi se rupea inima sa o vad asa nu pot sa cred ce ia facut animalul ala , ca om nu poti sa il numești, unui inger ata de firav,dar ce e cel mai nasol e ca si eu am trecut pri asa ceva cand aveam patru ani dar norocul meu a fost ca o vecina a chemat protectia copilului si astfel am fost adoptat de doi oamnei care miau oferit toată dragostea lor.
Lam urmait pana ce a iesit din casa impreuna cu o femeie ,cred ca era sotia lui, am asteptat pana au intra in taxi iar cand au iesit de pe stradă , am mers spre casa Kirei . Norocul meu a fost ca usa era deschisa , asa ca am putut intra fara probleme, dar in casa domnea un miros de benzina dar l-am ignorat si mi-am continuat drumul pe scari si m-am indreptat spre singura usa care era închisă si am ciocanit.
Kira pov.
Tocmai ce ma linistisem când deodată aud un ciocanit in usa. Cine oare o fi , tata sigur nu era ca altfel spargea usa ,mama mi-ar fi strigat numele atunci.... cine? Ma indrept speriata spre usa si ma gandes daca sa deschid sau nu dar deodata se aude o voce, una cunoscuta:
- Kira?! Sunt eu Lyam ! Te rog deschide.
STAI CE !!! Lyam este in casa mea sau mai bine zis ce cauta in vasa mea?! Ii deschid usa si ma uitam la el ca la a noua minune a lumii. Imi fac curaj si il intreb :
- Ce cauti aici? Si cum de ai intrat aici?
-Pai unu la mana usa era deschisa asa ca am putut intra cu usurinta, iar in al doilea rând am venit sa vad cum te simți?
- Sunt bine ,de ce nu as fi? Incerc să-l mint.
- Nu ma minti , te-am văzut cum plangeai in perna.
Deja nu mai puteam, nu mai suportam trebuia sa ma descarc trebuia .... trebuia.....sa plang. Asa ca am cazut in genunchi si am inceput sa plang,deodata am simțit doua brate dure ,dar atat de călduroase.
- Hey ce sa intamplat , te rog spune-mi .
Nu stiam ce sa fac, nimeni nu mia mai cerut asta pana acum
-Totul! Asta sa intamplat, imi urasc viata si simt ca nu mai pot , ca nu mai am putere. Vreau sa plang pe umărul cuiva , dar nu am pe al cui .....
- Ba de acum ai , eu voi fi prietenul tau, te voi ajuta si iti voi fi mereu aproape .
Ma uit uimita la el , nimeni nu a mai vrut pana acum sa-mi fie prieten
-Deci vrei să-mi spui,daca vrei , ce sa intamplat,să-mi spui povestea ta?
Simteam pentru prima data ca pot sa ma deschid in fata unei persoane, dau aprobator din cap dar nu apuc sa scot nici un cuvânt ca incep sa scriu miros de fum, iar in acelasi moment peimesc un mesaj:

De la mama

Scumpo trebuie sa iesi acum din casa, deoarece tatal tau vrea sa scape de tine ,iar noi sa ne mutam asa ca vrea sa dea foc la casa ca sa se asigure ca scapa dedinitiv de tine ,te rog iesi repede si nu uita eu te voi iubii mereu si iti voi scrie de cate ori voi pute, te iubesc sa nu uiti asta !

-Trebuie sa iesim!ACUM!! Ma apuca de mana si incepem sa fugim spre ieșire, peste tot erau flacari , unde intorceai capul erau numa flacari ce mistuiau tot ce prindeau in calea lor.
- Hai la etaj , voi sari eu primul dupa care sari tu, nu-ti fie frica te voi prinde.
Aprob si ne indrepta m in pas alergator spre camera părinților.
- Stai trebuia sa iau ceva ! Stiam ca mama strange bani fara sa stie tata,toti bani stransi de mama se aflau intri mica gentuta, o suma feumusica de 200000 de €, asa ca nu am mai stat pe ganduri si am luat-o. Flacarile deja ajunsesera in dreptul ușii si ma-m grabit spre balcon. Sar fix in bratele lui , dupa care ne-am îndepărtat cat am putut de casa dupa care am chemat pompierii.
-Buna seara domnisoara suntei in regula ? Ma intreaba dl. pompier,iar eu dau aprobator din cap.
-Se pare ca incendiul a pornit de la un chibrit , dar din nefericire prin casa era imprastiata banzina , ati avut un mare noroc ca ati scapat!
Si acum eu ce voi face unde, ma voi duce banii pe care ii am nu imi ajung pentru un apartament si chiar daca las lua in rate, nu am unde sa ma angajej iar banii astia se vor termina.
Ma asez pe vine si incep sa plang , cu ce ți-am gresit eu Doamne? Deodata sunt trasa într-o îmbrățișare , de care chiar aveam nevoie .

Hey al treilea capitol. Yeyy!!
Sper sa va placa si astept sfaturi sau idei .
Va pup!!!😘😘😘

Povestea mea [FINALIZATA]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum