Capitolul 11

125 5 0
                                    


Kira pov***

Vai, vai ce som dulce aveam , dar na s-a decis soarele sa-mi strice somnicul cu ale lui raze stralucitoare.
Staaaaiii un pic. Eu unde mararu meu sunt? In camera mea clar nu sunt, pare a fi camera unei fete, surprinzator imi pare familiara camera.
Decid sa ma dau jos din pat, dar na cum sunt eu asa impiedicata cad din pat si pup podeaua. Nu stiu daca stiti dar este o poza pe Facebook in care scria ,, Atunci cand vei cădea, eu voi fi acolo pt. tine.
                           Cu drag, podeaua."😂

Cu mare talent reusesc sa ma ridic din pat. Deschid usa si in fata mea apare ditamai holu. Inaintez cu pasi timzi pana ajung la niste scari. Dupa ce cobor 2 etaje😫😧....si însfarsit ajung la parter, de unde se auzeau voci . 2 le-am recunoscut, insa pe a treia... TREBUIE SA FIE MAMA!!
Am alergat ca nebuna in bucătărie si am sărit direct in bratele mele.

Dupa o lunga repriza de povestit , am realizat ca s-a facut ora 2, iar tata ma pus sa merg cu Ryam sa ma inscriu la liceu. Super nici aici nu scap.
Ne-am luat motoarele si am deci sa facem o mica cursa ca na , nu vrem sa ne iesim din mana.
Bine inteles ca am mers ca nebuna cu 250 km/h. Si bine inteles ca am câștigat.  De cand visam sa il bat la o cursa.
Am intrat in parcarea liceului cu un drift perfect, iar toate privirile au fost pe mine . In 2 minute ajunge si Ryam.
-Femeie ! Esti nebună! Cum sa mergi cu 250 km/h?!
-Cu mult stil si cu talen. Spun eu cu o voce de copil nevinovat.
-Deci Tu Nu Ai Minte!
-Ba chiar am si imi spune ca ar cam trebuii sa o iau la fuga.
-Oho asa crezi , dar ai noroc ca acum tre sa mergem la director sa iti iei orarul. Si ai grija aici nimeni nu stie ca esti Regina. Ultima parte spund-o mai in soapta.
-Ok ,hai, ori cum toate privirile sunt in clipa asta pe mn.
-Pai normal. Nu vezi in fiecare zi o nebuna intrând in parcarea scolii cu 250 km/h si parcand într-un drift perfect! Spune un pic ironic.
-Doar am invatat de la cel mai bun...
-Normal
-Apoi l-am intrecut! Spun eu mandra.
Deja vena aia de pe gat mai avea un pic si exploda. Am dat de dracu!
-Cat imi dai ?
-Zi mersi ca e prima zi si scapi ,ca altfel toata curtea liceului te alergam. Hai mișcați curu la director.
-Tu in ce clasa esti ?
-A 12-a , iar tu a 11-a.
-Ok, hai.
...
Dupa ce mi-am luat orarul si cheia de la dulap si am plecat acasa. Bine inteles ca in drum spre casa am facut si o cursa pe care am castigat-o.
Parchez motorul si intru in casa si il aștept pe Ryam in bucătărie.
-(M) Buna scumpo!
-(T) Buna printesa !
-Buna mami ,buna tati stiti ca va iubesc nu-i asa?
-(T) Stim , dar lasa fata asta nevinovata si spune ce ai facut.
-Eu? Nimiiic.
Usa se aude sem ca a ajuns , aolo da mult ia mai luat si aolo vai de capu si zilele mele daca nu am murit pana acum mor azi. Care erau rugăciunile alea miraculoase?
-(T) Aflam acum.
-(R) Tu! Si arata spre mine , eu fiind dupa masa.
-Eu.
-(R)  Nebuna asta a condus cu 300 km/h si era sa faca accident de 2 ori. Parca ar fi copia ta fidela.
-(T) Aha. Ei in cazul asta trebuie sa inteleg ca te-a intrecut. Deci ,bravo printesa.
Avea o fata de miliarde Ryam . Dece nu am niciodata telefonul cu mine .
-( R) Aica nu ii spui nimic. Nu o certi?
-(T)Nu , o certam daca pierdea , in acest caz o felicit.
-Sa vezi cum imi striga toti numele cand sunt pe pista si castig. Toti stri Regina ,Regina..
-(T) Oh doamne cat a crescut fetita tatei.Dar... inca nucred ca esti cea mai buna.
-(R)Cum adica nu e cea mai buna? Ma intrecut si pe mine, iar pe pista este cunoscută drept Regina Motoareleor.
Eu eram ceva gen, i kill you, daddy.
-(T) Pana nu ma va intrece pe mine nu va fi cea mai buna.
-Deci sa înțeleg ca ma provoci ? Fie cine pierde ii da celuilalt cea mai buna masina a lui . Ce zici?
-(T)De acord! Si ce zici de cel care pierdenu are voie sa mai condica 1 saptamna , ce zici?
-Oho ... o sa stai ceva pe tura. Sa pornim. Ce orgolii. Unu mai mare ca altul .
Tata si-a luat un BMW I8 tunat la  maxim si rosu. El se mandrea cu ea. Spunea ca e cea mai de pret masina a lui.

Iar eu miam luat frumosul meu Ferrari F12 ,cadoul de la Josh si fratele meu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Iar eu miam luat frumosul meu Ferrari F12 ,cadoul de la Josh si fratele meu.
Am baga traseul pe GPS. Ne-am aliniat si am asteptat sa primim startul care era dat de mama.
Siii.... Am pornit! Eu is prima evident. Cum stiu NY-ul ca in palma am luat-o pe cateva stradute si asa am ajuns la o distanta de 2 km unu de altul. He he . El a vrut-o .
Dupa ce am paarcurs aproape tot traseul, mai aveam 5 m si ajungeam in fata casei.
Trec linia de finish cu un drift perfect. Si in 5 min. tata isi face si el aparitia.
-Cred ca ai ceva ce acum imi aparține.
-(T)Dar cum? Acum erai in fata mea si in urmatoarea clipa ai dispărut.
-Ai nevoie de talent si un pic de noroc plus sa sti toate stardutele si scurtaturile posibile din NY.
-(T)Eu ...Eu
-(M)Dragule nu pot sa cred ai rămas fără cuvinte?
Eu si fratimiu radeam de nu mai puteam .
-(T)Recunosc esti cea mai buna, poftim cheile si inca o intrebare.
-Care?
-(T)Cat de bine manuiesti armele.
-Foarte bine.
-(T)Bun . Maine vei veni  cu mine la o intalnire intre mafia mea si inca o mafie pt a ne intelege in legatura cu un transport de prafuri.
-Bine inteles! Aiii ce ma bucur . Ma bucur ca ai asa incredere in mine .
-(R)Vin si eu!
-(M)Nu dragule tu vei sta cu mine si vei exersa cu dezamorsatul bombelor.
-(R)Dar..
-(M)Nici sa nu aud vre-un protest. Ne-am înțeles?!
-(R)Da boss!
Eu si tata radeam pe sub mustăți.
-Dar cu mafie ne vom intalni?
-(T)Mafia White!

Hey dragilor!!
Spers sa va placa acest capitol.
Aștept voturi si pareri.
Va pup!!!

Povestea mea [FINALIZATA]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum