15.05.2014
Hotstuff:Hai awak! Assalamualaikum.
Spekygirl:Hai!Waalaikumusalam.Boleh saya tahu awak siapa?
Hotstuff:Mmm.Nak bagitau tak ye.Sebenarnya saya ni suka kat awak.Awak tak payah kenal sayalah ye.
Spekygirl:Apa awak merepek ni.Saya tak kenal awak.Awak salah orang kot.Maaf ye.Saya tak boleh chat dengan orang yang saya tak kenal.
Spekygirl Offline
Hampa perasaan si Hotstuff apabila si Spekygirl offline.Si hotstuff sentiasa menantikan si spekygirl online.
16.05.2014
Hotstuff:Hai assalamualaikum Niki.
Spekygirl:Hai waalaikumusalam.Awak lagi apa awak nak?Mcm mana awak tahu nama saya.
Hotstuff:Ala sapa yang tak kenal awakkan.Saya rasa satu sekolah kenal awak.
Spekygirl:Apa awak cakap ni.Tadi awak tahu nama saya,sekarang awak cakap semua kenal saya dan satu sekolah pun kenal saya.Awak ni satu sekolah dengan saya ke?
Hotstuff:Ye la.Tapi sapalah saya kan.Awak tak kenal pun.Saya sedar sapa saya.
Spekygirl:Ooo.macam itu ceritanya.Biar saya teka awak ni Kamal Ridzwan kan,ketua pengawas yang garang tu.kan kan kan.Betul tak?
Hotstuff:Eheh!!saya bukan Kamal Ridzwan la.Awak salah orang la.
Spekygirl:Ye ke!Setahu saya hotstuff ni nama gelaran ketua pengawas sekolah kita.
Hotstuff:Mcm mana awak tahu yang ketua pengawas tu hotstuff.
Spekygirl:Takkan awak tak tahu semua budak perempuan panggil ketua pengawas tu hotstuff.Pelik la awak ni tak kan awak tak tahu kot....diakan femes.semua budak perempuan suka dia.
Hotstuff:Ye ke?dia memang hensem.Sekejap tadi awak ckp yang semua budak perempuan suka kt diakan.Mmmmm.nak tanya boleh?
Spekygirl:Ye la encik hotstuff oi.Semua budak perempuan suka dia.Ok awak nak tanya apa?
Hotstuff:Awak pun suka kt ketua pengawas tu ke?
Spekygirl:Ish malu la saya nak bgtau dkt awak ni.Kalau awak ni kawan dia mcm mana.Tak ke malu saya.
Hotstuff:Ala,bagitahu je la.Saya bukan nak bgtau sesiapa pun.Biarlah ini rahsia kita berdua aje.Hanya saya dan awak.
Spekygirl:Ish awak ni saya mana kenal awak.Mcm mana saya nak bgtau dkt awak ni.
Hotstuff:Ok saya janji,saya tak akan bgtau sesiapa pun.And lepas awak bgtau saya akan perkenalkan diri saya.Saya janji.
Spekygirl:Ok tapi janji kena kenalkan sapa awak ni.Mmmm sebenarnya saya suka juga dekat Kamal Ridzwan tu.Tapi saya tak bgtau sesiapa.Awak org pertama yang tahu.Saya harap awak dapat simpan rahsia ini la.Saya selalu tengok dia marah pelajar.Gentleman sangat.hahahahah.sorry tergedik.
Hotstuff:Ooo,jadi awak pun suka dekat dia la.Mcm mana kalau si Kamal tu pun suka dekat awak.Apa perasaan awak?
Spekygirl:Apa?Kamal Ridzwan suka dkt saya.Mustahil la.Awak ni merepek aje.I think you know me right?
Hotstuff:Yes!I really know you and please answer my question.
Spekygirl:Ok enough!kita ckp pasal benda lain pulak.Haaa saya dah bgtaukan yang saya suka dkt Kamal.Sekarang ini awak kena kenalkan diri awak.Semua pasal awak.Sebab awak tahu semua pasal saya.Sekarang saya nak tahu pasal awak pulah.
Hotstuff:Ok jangan terkejut tau and jangan offline mcm semalam!Nama saya Kamal Ridzwan bin Kamal Afiq.Umur saya 17 tahun.Saya kelas 5A1 sebelah kelas awak je.Saya seorang ketua pengawas yang di minati ramai(mcm awak ckp tu)
dan salah satu peminat saya sekarang ini tengah chat saya dia dah luahkan perasaan dia dekat saya and saya memang kenal dkt dia sebab saya dah jatuh hati dkt dia waktu first time saya terserempak dengan dia.Saya cari maklumat semua pasal dia.Ok saya mengaku saya memang garang tapi untuk org yang salah aje.Ok itu aje.Apa lagi yang awak nak tahu.Spekygirl:What!Are you seriou.Omg that you.Weh malunya.Tadi saya tanya awak ni Kamal ka awak tak nak mengaku.Ish benci la.Ok la sampai sini sahaja la saya chat awak.Jangan chat saya dah.
Hotstuff:Ala sorry la,saya cuma nak tahu je awak kenal saya ka tak?Itu ja.saya tak ada niat lain pun.Awak tak payah la malu lagipun awak bukan bertepuk sebelah tangan pun.Nanti kita tepuk tangan sama-sama k.
Will you be mine?Jom couple Niki.
Spekygirl:Mmm.saya tak ada jawapan lagi untuk soalan tu.Sorry.
Hotstuff:Ala saya nak tahu sekarang juga.
WILL YOU BE MINE NIKI?
Spekygirl:Ok tapi jangan bgtau orang lain tentang ni ok.Saya terima awak.
Hotstuff:Saranghae Niki.
Spekygirl:Wow awak tahu bhs korea.Tak sangka.
Saranghae to.saya tak tahu sangat bhs korea.Sorry
Hotstuff:It's okay my girl.I hope that we can until jannah.
Spekygirl:Saya memang tak sangka saya dah couple ngan awak dalam masa yang sekejap mcm ni.Ok lah awak esok sekolahkan.Nanti kita chat lain boleh.
Hotstuff:Boleh!Esok kita jumpa dkt sekolah ye sayang!
Begitulah cerita chat cinta antara hotstuff dengan spekygirl.
Mianhae,sorry,minta maaf cita ni ok dk?saya br mula.rajin kan lah tangan anda untuk vote dan komen.hahaha kiding.kalau rajin vote la.kalau malas lagi la kena vote.:-D
YOU ARE READING
CERPEN TERINDAH
RandomDetik terindah untuk aku dan dia Akan kekal selama-lamanya Walaupun maut memisahkan kita Akan kukenang sepanjang hayat Bila cinta berputik kembali Akanku kejar cintaku You are my everything You are my destiny And You are my love #cerpenbuatmu