SAHABAT SELAMANYA.

85 7 5
                                    

Aku sentiasa tidak percaya,persahabatan yang terjalin selama dua belas tahun masih kekal sehingga kini.Aku,Anis,Atiqah,Ain,Raihan,Fitrah,Mawar,Nana,Syah,Zalifah dan Fathini,Nik dan Shafinaz.Aku mengenali mereka semua kecuali Raihan dan Fitrah sejak sekolah rendah lagi.Mereka berdua dari sekolah lain.Jadi kami berkenalan ketika Tingkatan 4.Kami semua tinggal berjauhan.Tetapi hubungan kami tetap erat.

Semasa tingkatan 4,aku,atiqah,fathini,fitrah,syah,raihan,mawar,nana dan zalifah sekelas.Manakala Anis,Ain,Nik dan Shafinaz sekelas.Walaupun kelas kami berjauhan kami tetap rapat.Rehat pun bersama.

Terlalu banyak kenangan yang tidak dapat dilupai.Ada juga perselisihan faham antara kami,tapi kami sentiasa berbincang untuk menyelesaikan masalah.

Kenangan yang tidak dapat dilupakan adalah ketika hari gerko sekolah.Kami bergelak tawa,menangis dan bermain hujan bersama.

Kenangan pahit di buang dan kenangan manis berputik kembali.

Aku harap lepas SPM atau lepas study kita dapat pergi bercuti sama-sama okey.Walaupun kita akan buat haluan masing-masing.Kita tetap akan bersama.

I really love you all MY GGS. Walaupun aku tahu kita akan terpisah,aku harap kita selalu contact lagi.Aku harap sangat dapat study dengan korang semua.Aku harap korang tak akan tinggalkan aku.

Thanks for reading.This story is real.And thanks for voting and comment.I hope that you guys get the awesome friends.

Awesome friends make our life happy...

CERPEN TERINDAHWhere stories live. Discover now