Anna's synsvinkel
Det var lørdag morgen, jeg var lige stået op, kl var 08:12, i dag skal mig og min bedste veninde Camilla til M&M koncert i Oslo, lige pludselig bipper min mobil, det var Camilla, den bedste veninde man kunne ønske sig.
Anna=A Camilla=C
C Hej Søde, er du Klar❤️
A ja søde, om lidt du kan bare komme over 😘😘❤️
C okay så ses vi om lidt😘Jeg skyndte mig at ligge noget tøj frem, og så gik jeg i bad. Der jeg kom ud og havde taget tøjet på, gik jeg hen på badeværelset og redte mit lange brune hår. Der jeg var færdig gik jeg neden under. Der jeg kom ned i stuen kunne jeg se at Camilla var kommet, jeg løb hen til hende og gav hende et stort kram, lige pludselig råbte min mor fra køkkenet at vi skulle være klar om 10 min. Det var min mor der kørte os, vi skulle køre i 6 timer og 34 min. Min mor råbte at vi skulle af sted, vi tog et æble i hånden og satte os ind i bilen.
Camilla's synsvinkel
Vi satte os ind i bilen og begyndte at snakke om Marcus og Martinus og koncerten, jeg kan bedst lide Mac og Anna kan bedst lide Tinus. Efter 3 timer spørger Anna's mor om vi skal tage en lille pause, mig og Anna nikker og hopper ud af bilen, vi får en sandwich og noget at drikke ved siden af. Efter CA. 20 min hopper vi ind i bilen, og snakker vidre.Anna's synsvinkel
Vi hopper ind i bilen og snakker vidre. Efter en halv time skal vi med færgen til Norge. Efter mor har parkeret bilen, hopper vi ud af den, vi går alle sammen direkte over til en cafe. Vi får en småkage, og går hen til et ledigt bor, vi sider bare ned og snakker, indtil at der bliver bragt en meddeles med at der er motor problemer, og at vi ankommer en time senere, alle tager det stille og roligt, undtagen mig og Camilla, vi flipper ud😱. Min mor prøver og berolige os, men det hjælper ikke kl er 12:30 og koncerten starter kl 17:30. Der er gået 40 min og mig og Camilla flipper stadig ud. OMG CAMILLA HVAD SKAL VI GØRE, VI KOMMER FOR SENT TIL KONCERTEN. VED DET IKKE ANNA KAN IKKE KLARE DET MERE, svare Camilla.
Heldigviser der gået 1 time og vi er ankommet, mig og Camilla skynder os at hoppe ind i bilen KØR KØR KØØR råber vi i munden på hinanden. Min mor havde et " tag det nu roligt " blik. Mig og Camilla var mega stresset. Og til sidst faldt vi i søvn...Hej, håber i kan lide den, det er min første bog og der kan godt være mange stave fejl 😅 Hvis dette kapitel får mindst 2 likes skriver jeg videre, men håber i kan lide den.
PS den bliver kun bedre, håber i vil læse med😊😘❤️
ESTÁS LEYENDO
Er det bare mig?
Fanfic13 årig Anna skal til koncert i Oslo, med sin bedste veninde Camilla. Der sker nogle problemer på vejen, hvad skal de gøre, hvordan skal de nu komme til koncert, læs mere for at vide hvad der sker