Dagen med M&M (part 5)

566 18 12
                                    



Jeg kan bare stadig ikke fatte at det er Marcus & Martinus!

Det var helt vildt at de og så skulle på hotel, men de skal jo på et eller andet hotel😏 "skal vi gå op på mig og Mac's værelse? " Spurgte Martinus, vi nikkede og gik op på deres værelse. Det var lige ved siden af vores rum😱😱❤️, Lige der vi kom op sagde Tinus noget til mig med det samme. "Anna jeg skal lige sige dig noget!" Sagde han med et lille smil på læben. Okay sagde jeg og smilte tilbage. "Vent her mig og Tinus skal lige noget." Sagde jeg til Camilla, "nå da da😏❤️"Mig og Camilla begyndte og Smågrine. Jeg gik hen til Tinus, han trak mig ind på et andet værelse...

"Anna, jeg ved godt det her kan virke mærkeligt for dig men...
Vil du være min." Jeg fik tåre i øjnene, jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre. Jeg løb hen til ham og gav ham et stort kram, han krammede med. Jeg kyssede ham på munden, efter 10 sek slap vi hinanden fra kysset. "Ja jeg vil gerne være din." Sagde jeg med tåre i øjnene. Jeg havde aldrig prøvet at have en kæreste før så jeg var spændt på at se hvordan det går😊💕  vi gik hen til Mac og Camilla. Der vi åbnede døren sad de og...
Kyssede, "Nurgh, det er så Søøøøødt😱💕❤️" hviskede jeg, mig og Martinus lukkede døren forsigtigt for ikke at forstyrre dem. I samme øjeblik kom min mor, "hej mor😅" sagde jeg, "vi skal spise nu, finder du lige Camilla. Øhh, altså... Vi tænkte bare om vi måtte... Øhh." Jeg så over på Martinus, han nikkede som tegn på at jeg skulle sige det, min mor kiggede undrende på mig. "Om vi måtte spise sammen med Marcus og Martinus!?" Det var nemlig mores ømme punkt, hun sagde nemlig at vi hele tiden havde gang i noget. "Tjaa, så denne gang, men kun fordi at det er Marcus og Martinus." Sagde hun, jeg råbte bare alt hvad jeg kunne inde i mig selv, jeg var så glad. Der mor var gået tog Martinus mig i hånden, og vi gik ind til de andre.

Martinus' synsvinkel
Jeg tog Anna i hånden, og vi gik ind til Marcus og Camilla. Der vi kom ind kunne vi ikke finde dem!? Hvor var de dog henne? Pludselig hørte vi noget ude fra...

Hey, læser vil bare lige sige at der altid kommer et kapitel i weekenden, men de andre dage ved jeg ikke helt, det kommer an på om jeg keder mig, tror og så at jeg vil lave et Maraton på et tidspunkt, men håber i vært fald at i vil følge med😊❤️💕 Sila😘❤️

Er det bare mig? Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz