Let me go.. But i can't.... ( part 15 )

340 14 13
                                    

Nejj.. Det ligemeget, lad mig se hvor tinus er og hvad han har gjort ved ham.. "Her" siger han og....

Åbner døren... Jeg står bare der og kigger på... Martinus og hende den klamme pige stå og KYSSE!! Jeg kan høre at ham den mærkelige/klamme dreng går ligeså stille ud af den anden dør og lukker den... Men 'Martinus' ligger ikke mærke til NOGET. Det er vidst en dør til et tøjlet..? Et en mands tøjlet? ( i ved hvad jeg mener med en mands tøjlet ) Så det var her Martinus gik ind..? Jeg står der og kigger på i 2 f*cking sek! Det har været de værste 2 sek i mit liv!! Martinus stod med begge sine arme mod væggen, imens pigen ( jeg ikke kender navnet på ) står op ad væggen... Tårene begyndte at trille.. Der kom fler og fler.. Jeg havde ik modet til at løbe ud.. Jeg havde ik modet til at sige noget.. Mit syn havde påvirket min krop... Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre.. I stedetgled jeg bare stille ned af væggen.. "Let me go.. But i can't" hviskede jeg så de ikke ku' høre det.. Pludselig var der noget der tændte inde i mig.. Anna! Hvad tænker du på gør dog noget! Din kæreste står og kysser med en du ikke en gang kender!! Jeg kunne ikke gøre noget..! Min krop var lammet..! Jeg tror det er ca et minut siden jeg opdagede det her.. Tiden er gået hurtig.. Jeg begynder at hulke lidt imens.. Det rammer mig virkelig denne gang. Der kommer et hyl ud af mig! Jeg begynder at stor tude! Som en lille baby der ikke har fået sin vilje.. Jeg ligger mig denne gang ned på jorden.. Jeg kan høre Martinus gå efter lyden.. Pigen bliver vidst der inde som jeg kan høre..? Martinus kommer ind.. Han ser ikke rigtig chokeret ud eller noget.. Han ser.. Overrasket ud..? "Anna? Hvad...

Hey alle mine skønne læsere, hvis jeg får 10 likes på dette kapitel ( eller hvad man nu kalder det, ik? ) laver jeg et maraton 😉 håber i kunne lide dette kapitel. Sila❤️💋

Er det bare mig? Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang