Hey alle sammen...... jaer undskyld.. jeg skrev at der vil komme et kapitel op Onsdag... men var syg, så ku ik :( men håber bare at i kan lide den, og så må i hellere læse videre inden i glemmer det hele! ;))
"Martinus!!? Hvor har du været? Du gik bare? Jeg ku' ik finde dig!? Og jeg troede at du sagde det var slut i mellem dig og 'den der'!" Vent!! Hvad!! Kaldte hun lige Anna den der?!
"Ja Marie. Jeg sagde det godt nok! Men jeg mente det ik! Og alså, der er ingen grund til at du kalder Anna for en 'den der'!! Nå men du må meget gerne lade mig være!" Sagde jeg imens jeg gik.. "Nej vent Martinus! Undskyld! Jeg sagde det 'godt nok også!' Men jeg mente det ik!" Hun stod stille der hun råbte det efter mig... jeg stoppede op og ventede på at hun skulle sige noget... jeg vendte mig om, og kiggede på hende, jeg vendte mig rundt igen og begyndte gå! Gå op på mit/Marcus' værelse! Anna hang bare sådan... med benene og hovedet ned ad.. der jeg kom hen til døren, bankede jeg på med hovedet.. alså jeg ku ik rigtig bruge andet...! Marcus kom og åbnede.. han kiggede nysgerrigt "hvad er der sket!?" Jeg kunne ik rigtig høre hvad han sagde, så jeg ignorerede ham bare. han havde noget i munden? Det var en kiks? Som han så bare havde proppet i munden.. han kiggede på mig med hånden oppe i munden.. jeg gik bare akavet ind.. "Ehm Marcus?" Sagde jeg stille imens jeg gik hen til sengen... "ja?" Sagde han med proppet mund. Jeg lagde Anna i sengen "Hvor er medi..."
ESTÁS LEYENDO
Er det bare mig?
Fanfic13 årig Anna skal til koncert i Oslo, med sin bedste veninde Camilla. Der sker nogle problemer på vejen, hvad skal de gøre, hvordan skal de nu komme til koncert, læs mere for at vide hvad der sker