Wow tiden er gået hurtigt! ( kartoffel 25 )

289 12 6
                                    


"Ehm Marcus?" Sagde jeg stille imens jeg gik hen til sengen... "ja?" Sagde han med proppet mund. Jeg lagde Anna i sengen "Hvor er medi..."

"Inde i stuen" sagde han med halvproppet mund, og pegede over på døren der stod i klem, ind til stuen. Jeg gik derhen. Jeg gned mig i øjnene og snøftede... jeg åbnede døren... og der sad Camilla og så en film. Der Chips, slik sodavand osv... på bordet. Jeg går stille ind, hun vender med ryggen til mig, så hun ik kan se mig.. "Hey..." siger jeg stille med er skævt smil, og tager medicinen på bordet. Hun vender sig hurtigt om "Heii Martinus" siger hun med et smil. "Har du grædt?" Siger hun spørgende. "Er der noget galt!?" Spørger hun ivrigt og kommer hen til mig.. jeg står stille med ryggen til. Marcus kommer ind med popcorn.. "Anna gider ikke at vågne" siger jeg meget stille med tårer i øjnene.. Marcus stiller popcornene på bordet, og sætter sig i sofaen. "hvad sagde du Martinus?" Sagde hun ret spørgende. "Ann..." jeg blev afbrudt. "Hallo...?" Hørte jeg en sige fra sove værelset. Anna!! Jeg løb der ud uden at svare. "Anna du er...!" Sagde jeg med en overdrevet glad stemme. Men stopper der jeg ser hvem det er.. "hvad vil du?" Spørger jeg irriteret og går hen til Anna. "Martinus..." sagde hun, men nåede ikke at sige mer inden Marcus kom. "Marie! Martinus har travlt lige nu som du kan se" sagde han, åbnede døren, og "skubbede" henne ud. "Men... Mart...." siger hun med en hulkende stemme.. "nej" råber Camilla bare, imens Marcus lukker døren. De kommer hen til mig. "Nåååår Romeo!" Sagde Marcus glad og kom vandrende. "Prøv at væk hende med et "kys"" sagde Marcus og lavede en trut mund.. "nej Marcus... hvorfor tror du ellers jeg hentede medicinen?" Sagde jeg og kiggede på ham med medicinen i hånden.. Camilla stod bare og kiggede på os. "Ehm... måske for at skylde den ud i toilettet? Du kan jo ik lide mediciner??" Siger han mens han smiler med tænderne... jeg slår mig selv på panden.. jeg vender mig om og løfter Anna's hoved. Jeg giver hende medicinen. Marcus kigger stadig... alså sådan ret akavet.. Camilla er gået ind for at se film.. og jeg.. jeg sidder på en stol med hovedet ned i bordet og er ved at falde i søvn.. kl. Er 19:12 om aftenen.. det er tre dage siden at mig og Marcus fandt ud af at Anna og Camilla også var på hotel her... Og det var for 4 dage siden vi holdte koncert.. tiden er godt nok gået hurtigt!!

Hey allesammen!! Ved godt at historien er meget langsom osv... (( alså det med dagene )) men det er ligesom for at få det hele med... håber i forstår! Og jeg begynder også på en til historie ( som også handler om M&M ) ved bare ik lige hvornår... hvis i vil vide mere om den, kan i bare skrive i kom. ❤️❤️

Er det bare mig? Donde viven las historias. Descúbrelo ahora