Ååååhh!! ( kartoffel 21 )

281 12 16
                                    


Jeg kiggede bag mig og kunne se Marcus "aha! Når ja jeg må også tilbage.. vi ses" jeg rejste mig op og gik hen mod Marcus. Kasper smilte til mig, jeg smilte tilbage.

"Hvad laver du med ham!? Camilla kom løbene hen imod mig og sagde der var noget galt, og at hun ik kunne få dig ind til os..?" Sagde han bare lige ud. Jeg kiggede bare på ham og gik videre. "Hallo Anna! Må jeg ik nok få et svar!?" Råbte han efter mig. Jeg ignorerede ham bare.. jeg gik ind i lobbyen og så? MARTINUS!? SAMMEN MED MARIE!? Ååååååhhh!!! Hvor er jeg sur! Den bombe jeg har i maven er ved at springe! Jeg står helt stille, mens jeg just glor på dem.. jeg kan mærke min bombe i maven snart springer! De sidder og drikker en smoothie! Sammen!jeg kan mærke en hånd på min skulder.. det er Marcus.. jeg vender mig om imod ham. Han holder mig på mine skuldre.. jeg kigger vredt på ham, og skubber ham væk.. okay jeg ved ik lige hvorfor det skulle gå ud over ham.. men jeg vil bare gerne være alene! Jeg går lige forbi Martinus og Marie, der jeg får en besked.. det er fra... Martinus!? Jeg har ik lyst til at svare.. jeg går bare op på mit værelse.. Marcus følger efter mig? Jeg ignorer ham bare og løber op på mit værelse..

Hey Folkens! Jeg opdaterede lige kartoffel 21, fordi der lige var to søde læsere, som spurte hvornår der kom mere.. så her er kartoffel 21. Håber i kan lide den ;) <33

Er det bare mig? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum