Ham igen..!? ( part 13 )

318 14 5
                                    

Jeg kiggede bare på ham indtil han forsvandt....

Jeg havde det ik så godt.. Lidt ondt i maven havde jeg vel... Og jeg havde os meget ondt i hovedet. Jeg kiggede mig omkring, jeg ku ik rigtig få øje på min mor.. Eller min far.. Eller...? Jo! Jo! Der! Jeg så Camilla.. Men jeg ku' ik rigtig få øje på Marcus..? Jeg rejste mig op. Wow..? Jeg havde det virkelig ikke godt! Jeg havde det ik godt med den "pige" Og Martinus! Jeg gik ind i en person..? Jeg kiggede op på personen, hvad..?! "Dig igen!" Råbte jeg, personen kiggede ned på mig "aha.. Ja det mig igen.. Hvad så?" Sagde han lidt frækt. Jeg kiggede ned på jorden og tænkte mig om "ik noget!! Gå væk fra mig!!" Sagde jeg og kiggede op på ham igen.. F*ck hvor akavet!! Alle gloede på mig.. Men efter et par sek gik de igang med det, de lavede. Han tog fat i mig, og lukkede min mund "sagde jeg ik at vi skulle mødes igen..?" Hvidskede han imens han trak mig ind i et rum. Jeg prøvede og sparke ham.. Men han var for stærk jeg ledte efter Camilla.. Men jeg ku ik finde hende..?

Hej igen, jeg ved godt jeg skrev at der ville komme en part ud o fredags, men jeg var ikke hjemme og jeg havde ik tid. Håber det okay at den kommer nu😅❤️ og håber det er okay at der også er andre sange end kun M&M😅😉❤️ Sila❤️❤️

Er det bare mig? Onde histórias criam vida. Descubra agora