Hvad hedder du? ( kartoffel 19 )

293 9 7
                                    


Maraton 4/5

*det er stadig Marcus' synsvinkel*

"hvad har jeg overhovedet gjort!?" Siger hun.. "jeg skal lige på WC" hvisker Camilla så det kun er os der kan høre det.

Mig og Anna snakker lidt om det der er sket, og om Marie og ham den anden som jeg ikke kender navnet på.. men vi snakker indtil Camilla kommer tilbage.. "Anna kan du godt stå på benene eller??" Hun skal lige til at svare indtil hendes mobil brummer...

Anna's synsvinkel
min mor...

"-Hej skat er i på vej?"
"Ja mor vi kommer om lidt"
"-Er der egentlig noget galt med dig og Martinus? Jeg har set at han går rundt med en anden?"
"Jaja mor vi ses!"

Okay jeg må indrømme, jeg blev faktisk lidt ked af det der... ik over det med Martinus... eller måske lidt.. men at jeg bare ignorerede hende... nå men jeg skal jo mødes med hende om lidt. "Nå hvem var det så?" Spurte Camilla. "Bare min mor" jeg kiggede lidt rundt. Jeg prøvede at rejse mig op.. og jeg kunne heldigvis lige holde balancen.. vi gik ud til bussen og ventede.

-

Der bussen kom gik jeg direkte forbi og bus chaufføren. Marcus betalte imens Camilla ventede ved siden af ham.. jeg fandt en plads bagerst indtil de kom.. men istedet kom ham drengen og satte sig ved siden af mig... "skal du sidde her?" Sagde jeg mens jeg kiggede ud af vinduet.. "vil du da ikke ha' at jeg skal sidde her?" Sagde han. Jeg ku' mærke hans øjne på mig.. Jeg ignorerede ham bare "hvad hedder du egentlig?"
Jeg rettede mine øjne mod ham.. han skulle lige til at svare.. men Marcus og Camilla kom op til mig.. han rykkede sig hurtigt

-

Vi gik ud af bussen.. men jeg ventede lige lidt.. "bare gå ind jeg kommer om lidt" råbte jeg til dem.. "ja men så pas på den her gang!" Grinte Marcus. Jeg nikkede bare.. ham drengen kom ud.. jeg hev lige fat i ham. "Hey vent! Vi skal lige tale!" Sagde jeg bare direkte! "Okay hvad?"

Nååå hvad tror i de skal tale om?? Vil i ha' det af vide? Måske kommer der mer idag??

Er det bare mig? Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang