Sedėjau valgykloje ir knaibiau maistą šakute.
-Lucy, valgysi?
-Ne, gali imti.
-Yay- ji suplojo rankomis ir pasiėmė mano maistą.
-Jezus Meg kiek tu gali valgyt?- paklausė Jasmin.
-Ir nestorėt?- pridūrė Alex.
-Jei jūs būtumėt vienaragiai pasakyčiau savo paslaptį- ji švelniai nusišypsojo jiems.
Taigi Megan, Alex ir Jasmin yra mano bestuliai- storuliai. Megan mes vadinam Meg, nes jos vardas ilgas, ji yra labai užsispyrusi ir linksmas žmogus, visada pralinksmina. Ji vis dar tiki pasakomis, kad vienaragiai ir Narnija ištikro yra ir kai jai kažkas aiškina, kad taip nėra ji nekalba su tuo žmogum apie mėnesį. Jasmin- Jes, ji yra Meg priešingybė. Ji visada rimta ir nedaro nesąmonių, tiesiog ji galima sakyti yra mūsų 'mama'. Alex, jis į mūsų grupelę prisijungė neseniai, bet kiek pastebėjau jam patinka mergaitiški dalykai - manau jis gėjus, bet jei ir taip tai mes jo neteisim.
Pasukau akis link populiariųjų ir sutikau jo žalias akis. Greit nusukau žvilgsnį.
-Lucy?
-Mm?
-Kodėl tu raudona kaip pomidoras kuris praryjo mažesnį pomidorą?
-Nežinau- nusisukau, nuo jos, kad nematytu, kad dar labiau išraudonavau.
Ugh.. nekenčiu kai raudonuoju. Pagaliau nuskambėjo skambutis ir aš nuskubėjau į pamoką kartu su Meg.
-Meg, gal tu žinai koks to garbaniaus vardas?
-Turi omeny Harry?
-Gal?
-Tai štai kaip mane vadini?
Harry praėjo pro mane nusijuokdamas. Jaučiu kaip visa išraustu.
-Tu gal šiandien pusryčiams rimtai pomidorus valgei?
-Baik Meg.
-Gerai, bet papasakosi kodėl taip raudonuoji.
Palinksėjau, bet tikrai nesakysiu jai nieko. Juk tai nesąmonė, kad garbanius į mane žiūrėtu su kokiais nors jausmais. Tikrai ne.
Atsisėdau šalia Meg ir pradėjau paišyti visokias nesąmones į sąsiuvinio paraštes. Staiga pajaučiau kaip man kažkas paleido į galvą popierėlį. Ugh. Jau norėjau mesti popierėlį atgal, bet pamačiau, kad kažkas jame parašyta.
************************************
Ateik šiandiena į vakarėlį kuris bus pas Harry namie ir nepamiršk draugės. ;)
-Zayn
************************************-Kas čia?
Meg greitai išplėšė popierėlį man iš rankų.
-Meg tai šiukšlė.
-Tu juokauji? Čia ne šiukšlė, tai ženklas, kad tau gana būti namuose ir žiūrėti serialus.
-Aš neisiu.
-Panele Lucy King tu eisi į tą vakarėlį arba aš ne Megan vienaragių karalienė!
-Gerai, tik nerėk.
-Yay!- ji kaip visada suplojo rankomis iš laimės.
-Bet prižadėk, kad manęs kažkur vienos nepaliksi.
-Prižadu.
*~*~*
Meg pažadas negalioja tada kai jinai yra girta. Ši tą išsiaiškinau ką tik. Dabar stoviu šalia virtuvės ir ieškau jos. Supratusi, kad reikia eiti į antrą aukštą pajudėjau iš vietos. Pasiekusi laiptus jais užkopiau ir atsiradau kolidoriuje kur pilna durų. Ėjau pro kiekvienas ir bandžiau kur nors išgirsti Meg. Išgirdusi jos šnabždėsį nieko nelaukdama atidariau duris ir labai pasigailėjau. Ji... ji gulėjo nuoga lovoje, o ant jos Zayn ir jie... jie... na suprantat. Greit uždariau duris ir nusileidusi laiptais bandžiau prasibrauti pro visus žmones ir kuo greičiau dinkti iš čia. Taip ir žinojau, kad nevertėjo čia eiti, geriau dabar gulėčiau šiltai po kaldra ir žiūrėčiau savo mylimiausius serijalus, jie bent manęs nepalieka. Staiga kažkas man sugriebė už šiknos. Greitai atsisukau ir trenkiau jam per veidą. Pasižiūrėjus kam trenkiau susiėmiau už burnos. Tai buvo Louis. Dabar sulauksiu dar daugiau patyčių.
-Džiaukis, kad mano draugas dabar viską mato.- jis pasakė pro sukąstus dantis.
Koks draugas? Apie ką jis kalba? Ilgai negalvojus apsisukau ir pradėjau vėl eiti prie durų. Pagaliau jas pasiekusi išėjau į lauką. Mane iškart pasitiko šaltas vakaro vėjas. Pasukau gatve ir ėjau namo.
YOU ARE READING
Just a game
Romance*Garbanius prispaudė mane smarkiau prie sienos ir nusišypsojo pašaipia šypsena. -Pažaisim, mažyte.*