Doce

63 2 0
                                    

Taip man gulėdamai net neišgirdau kaip į kambarį atėjo Harry. Jis tyliai priėjo prie lovos ir atsitūpė prie manęs.

-Kaip miegojai?

Jis paklausė, o aš kruptelėjau ir atsisukau į jį.

-Um.. gerai, o tu?

-Gerai. Gal nori valgyti?

-Taip.

Pasakiau ir pakilau iš lovos. Jis man paėmė už rankos ir pradėjo mane vestis į virtuvę. Nusileidus laiptais mes pasukome į dešinę ir ten jau buvome virtuvėje. Ten sukinėjosi kažkokia moteris. Harry man parodė į kėdę ir tyliai priėjęs šalia moters pavogė kelis sausainius iš bliudelio. Ji atsisuko ir trenkė Harry per pakaušį.

-Auu!

Jis sudėjavo.

-Nei labas, nei ate, svarbiausia sausainius vogia!

-Atsiprašau Brenda.

-Ir turėtum atsiprašyti, kaip šitaip galima? Juk aš tave ne šitaip auklėjau.

Harry tyliai prie jos pasilenkė ir pašnibždėjo kažką, turbūt apie mane, nes abu atsisuko.

-Oh, sveika mieloji. Nepyk nepamačiau tavęs.

-Sveiki

-Mano vardas Brenda. Esu šių namų tarnaitė, bet tuo pačiu ir Harry auklė.

Ji pašnairavo į Harry su žaibais akyse.

-Mano vardas Lucy, esu Harrio...

Užstrigau. Ką reikėjo sakyti? Ar mes draugai? O gal kažkas daugiau? Pasimečiau ir sedėjau nesugebėdama užbaigti sakinio.

-Ji mano mergina.

Harry žiūrėdamas į Brenda pasakė. Jis gal visai išprotėjo. Nuo kada aš jo mergina.

-Iš tiesų, tai aš jo..

-Baik šnekėti ir pasakyk ką nori valgyti geriau.

Pasakė Harry pažiūrėdamas į mane piktai.

-Būtų nuostabu, jei iškeptumėt blynų.

Maloniai pažiūrėjau į moterį. Ji tik linktelėjo ir kibo į darbą.

-Brenda, mes einame į mano kambarį. Pasakyk kai blynai iškeps gerai?

-Žinoma, mielasis.

-Puiku, einam.

Jis sugriebė mano ranką ir pradėjo tempti į savo kambarį. Ką aš ir vėl jam padariau?

***Harry pov***

Nebegaliu. Aš nebegaliu savęs sutvardyti. Ji mane traukia ir aš noriu jos dabar, bet dar per anksti. Ji manęs neprisileis, tačiau reikia pabandyti.

Pasiekus mano kambarį pravėriau duris ir įleidau Lucy. Ji įėjo, o aš greit uždariau duris ir pradėjau artėtis prie jos. Ji žinoma traukėsi kol pasiekė mano lovą. Greit ją švelniai pastūmiau ir kai ji jau gulėjo užguliau ją, kad negalėtų atsistot.

***Lucy pov***

Ką jis daro? Kodėl aš to nestabdau? Jis pridėjo savo ranką man ant skruosto ir švelniai priglaudė lūpas. Jis jas pajudino ir laukė atsakymo. Atsakiau. Aš nežinau kas man pasidarė, bet aš norėjau jo daugiau.

Just a gameWhere stories live. Discover now