Ocho

119 6 2
                                    

-P..Pas tave?!

-Na taip. Tu nori kur nors kitur važiuoti?

Tylėjau. Neturėjau ką atsakyti. Važiavome nejaukioje tyloje.

*~*~*

Pagaliau. Išlipau iš mašinos ir išsižiojau. Prieš mane buvo dviaukštis baltas namas toks kaip filmuose, bet dar gražesnis. Harry atrakinęs vartus mane įleido pirmą.

-Ačiū.

Te pasakiau. Jis linktelėjo. Priėjusi duris jas atidariau ir dar labiau nustebau. Čia buvo tikrai labai gražu.

-Wow.

Jis nusijuokė ir ranka mostelėjo link laiptų. Supratusi tai kaip ženklą greit nusioviau batus ir pasiėmusi kuprinę pradėjau lipti laiptais.

-Kur dabar?

Jis greitai priglaudė savo pirštą prie lūpų ir parodė, kad sekčiau. Pasiekę duris su užrašu *keep out* įėjome į kambarį. Jis uždarė duris ir pradėjo juoktis.

-Ko juokiesi?

-Nežinau kas juokingiau ar tai, kad tu miegosi vienoj lovoj su manim ar tai, kad mano tėvai dar ne išvažiavę.

-Nematau čia nieko juokingo.

Jis dar garsiau pradėjo juoktis.

-Ša! Juk nenori, kad tavo tėvai atsikeltu ar ne?

-Nebijok šitos sienos nepraleidžia garso.

-Aa...

Nežinojau ką daugiau sakyti.

-Tai tu gali eit pirma į vonią.

-Tai tu eik pirmas.

-Panelėms pirmenybė.

-Berniukams be eilės.

Iškišau liežuvį.

-Na gerai, gerai.

Jis nuėjo į vonią ir aš likau viena jo kambaryje. Priėjusi prie knygų lentynos apžiūrėjau jas. Jos visos buvo dulkėtos išskyrus vieną. Paėmiau ją. " Kaip tapti gydytoju. Patarimai ir jums įdomių klausimų atsakymai". Keista. Nežinojau, kad jis nori tapti gydytoju.

Vonios durys atdidarė, o aš greitai padėjau knygą į vietą. Harry išėjo su šlapiais plaukais ir tik su bokseriais. Nuo jo tobulo kūno dar ritosi keli lašeliai.

-Baik nužiūrinėt.

Jis tyliai sumurmėjo. Nuraudau. Pakėliau akis ir pasižiūrėjau į jo veidą, jis buvo truputi paraudęs. Jis mielai dabar atrodė.

Just a gameWhere stories live. Discover now