Tyliai išlipau iš lovos ir nuėjau pasiimti puodo su šakute. Nusileidusi laiptais tyliai, kad neprižadinti Meg. Ištraukiau puodą su šakute, o tada garsiai ir smarkiai juos pradėjau daužyti ir bėgti į savo kambarį.
-Prašau Lucy baik!- surėkė Meg
-Nereikia tiek gert! Kelkis Meg!
-Aš jau atsikėliau.
-Atsimerk arba vandeniu apipylsiu.
-Mhm.- ji tyngiai pramerkė akis ir nuėjo į vonią ieškoti vaistų nuo galvos skausmo.
*~*~*
Ėjau iš mokyklos namo. Pagaliau penktadienis.
Staiga aš buvau įtraukta į sandeliuką. Man kažkas suėmė už šiknos ir pajaučiau kietą krutinę. Įsirėmiau į ją viena ranka, kad palikčiau bent mažą tarpelį, o su kita ieškojau šviesos jungiklio. Mane kažkas prisitraukė ir aš pajaučiau lūpas ant savo lūpų. Greitai jas suspaudžiau.
Kur tas prakeiktas jungiklis? Pagaliau! Tada sandeliukas buvo nušviestas ir pamačiau veidą kurio nekenčiu. Harry. Greitai jam trenkiau per veidą.
-Atsiknisk nuo manęs!-Nagi aš žinau, kad tu manęs nori! Visos manęs nori.
-Aš ne visos!
Jau apsisukau ir norėjau išeiti, bet mano ranka buvo sugauta.
-Lucy aš atsiprašau, tu tiesiog esi labai graži ir..
-Negalvoji, kad tam jau per vėlu Harry?
-Bet aš nesu..
-Man neįdomu, tiesiog paleisk mane ir atsiknisk.
Išeidama smarkiai užtrenkiau duris. Jei jos užstriks tai bus pati laimingiausia diena mano gyvenime.
*~*~*
-Pala tu ką padarei?!- surėkė Meg.
-Pasakiau jam atsiknisti ir užtrenkiau duris.
-Šaunuolė!- iškėlė man ranką Alex.
Iš karto jam trenkiau per ranką ir nusišypsojau.
-Tu tokios galimybės daugiau negausi.
-Aš tikrai to nebūčiau darius sandeliuke ir tikrai ne su juo.
Pavarčiau akis ir atsisukau į Jes.- o kaip tai sekėsi su Niall?
-Jis ištikrųjų yra daug protingesnis nei atrodo ir jis mane pakvietė į pasimatymą!
Ji nusišypsojo ir suplojo rankomis.
-Oh Jes aš tokia laiminga dėl tavęs!
Apkabinau draugę.
-Gerai, merginos aš turiu prisipažinti!
Visos sužiurom į Alex, jis buvo susinervinęs ir kandžiojo savo apatinę lupą.- aš esu gėjus.
Jis smarkiai užsimerkė ir laukė mūsų reakcijos. Mes visos išsižiojome, na aš tikrai to tikėjausi, net kelis kartus piršau jį su kitais bernais, bet jis pagaliau tai padarė. Prisipažino!
Įdomu kaip kiti reaguos. Žinoma bus patyčių, bet mes jį palaikysime.
-Na nestovėkit kaip pabučiuotos sakykit ką nors!
-Tai nuostabu Alex!
-Nuostabu, kad aš gėjus?
-Nuostabu, kad tu prisipažinai!
-Pagaliau!- suriko Meg.
-Jau buvo laikas- palinkčiojo Jes.
-Tai jūs žinojot.
-Sunku nepastebėti buvo.- pavartė akis Jes.
YOU ARE READING
Just a game
Romance*Garbanius prispaudė mane smarkiau prie sienos ir nusišypsojo pašaipia šypsena. -Pažaisim, mažyte.*