Diez

58 3 0
                                    

Jis prisiglaudė dar labiau prie manęs. Tai buvo nejauku, juk jis buvo tik su bokseriais, o aš visiškai nuoga, tačiau aš nenorėjau sustoti. Kad ir kiek mano protas man rėkė aš tiesiog jo neklausiau ir leidau savo širdžiai daryti ką ji nori. Aš galvojau tik apie jį ir mūsų lūpas, kurios buvo susijungusios, tačiau prisiminimai apie vakarėlį ir sandeliuką perbėgo per galvą ir aš atitraukiau savo lūpas nuo jo. Jis kiek pasimetė, o aš greitai pasilenkiau ir pakėliau rankšluosti jį per naują apsiviniodama.

-Aš einu paklosiu lovą.

Jis giliai kvepuodamas atsakė

Norėjau jam ką nors pasakyti, tačiau sugebėjau tik linktelėti. Jam išėjus aš nuslydau siena žemyn. Kas čia katik buvo.

Nenorėjau užsilaikyti vonioje per ilgai todėl suradusi jo maikę užsidėjau ją žinoma ir apatinį trikotažą. Man nepatogu bus su juo miegoti, bet aš nerizikuosiu miegoti tik su maike, o jei ji pasikels?

Išėjusi iš vonios pamačiau Harry jau gulintį ant lovos prie pat krašto. Miela. Stengdamasi kuo tyliau priėjau prie lovos ir atsiguliau šalia Harry. Užsiklojusi galėjau jausti šilumą sklindančią nuo jo kūno. Tai buvo labai nejauku, nes buvom abu prisispaude prie lovos kraštų.

Pagulėjusi ant vieno šono jį pradėjo skaudėti. Aš turėjau apsisukti, bet aš bijojau, nežinau ko, bet tiesiog buvo labai baisu. Nusprendusi, kad aš tikrai neužmigsiu gulėdama ant skaudančio šono apsisukau, bet mačiau tik Harry nugarą. Keista, bet ji buvo be tattoo, skirtingai nuo priekio, bet matėsi, kad jisai prisižiūri save ir sportuoja.

Staiga lova sujudėjo ir Harry jau buvo atsisukęs į mane. Ne man vienai paskaudo šoną. Tada jo žalios akys atsimerkė ir žvelgė į manasias.

-Nesimiega?

-Nope.

-Kodėl tu su mano maike?

Jis šyptelėjo tai pastebėjęs.

-Aš pamiršau savo pižama pasiimti, o tavo maikė tiesiog gulėjo ten. Tikiuosi nepyksti?

-Ne, tau ji tinka, šiaip galėtum atsistoti, kad galėčiau geriau apžiūrėti.

-Daugiau nieko nenori?

-Na dar noriu apsikabinti tave, kad patogiau būtu, ir manau viskas.

Aš išraudau.

-Ateisi?

Jis paklausė su maža viltim savo balse. Tiesą sakant nežinojau ką daryti. Buvo gėda, bet aš norėjau prisiglausti prie jo. Truputi pasislinkau arčiau jo ir jis pakėlė savo kaldrą, kad palyščiau po jo, nes buvo dvi atskiros, o kad tai galėčiau padaryt turėjau prisiglausti visiškai prie jo. Jutau šilumą nuo jo kūno ir apsvaigau, visiškai nežinojau kur man rankas dėt ar galvą. Jis ištiesė savo ranką ir ant jos padėjau savo galvą, o su kita apsikabino mano liemenį. Savo rankas pritraukiau kuo arčiau savęs ir gulėjau visa įsitempusi, dar ilgai negalėjau užmigti, bet po kiek laiko pripratau ir panirau į gilų miegą.

Just a gameWhere stories live. Discover now