Seis

120 4 0
                                    

-Alex.

Sušnibždėjau.

-Shh.

-Alex.

-Shh!

-Alex!

-Nu ką?

-Tavo gražios akys!

Nusišypsojau nekalta šypsena.

-O tavo gražios lūpos, kai jos nejuda.

Iškišau jam liežuvį, jis tik šyptelėjo ir toliau naršė telefone. Sėdim kartu su Alex kūno kultūros pamokoje. Tai taip nuobodu, o jis įlindęs į telefoną ir man dėmesio nerodo.

-Atsargiai!

Staiga išgirdau kažką sušunkant ir aš nespėjau sureguoti kai kamuolys susidūrė su mano veidu.

-Aš labai atsiprašau!

Kažkoks vaikinas pribėgo prie manęs ir pasižiūrėjo į mane. Jis buvo labai gražus ir aš pasimečiau kaip visada.

-Um.. nieko tokio.

Nusišypsojau.

Jis dar paklausė kelis kartus ar aš tikra. Kai įsitikinau, kad jis galvoja, kad man viskas gerai aš greit nubėgau į rubinę. Susiradusi servetėlę greit nubėgau iki seselės. Pasibeldžiau kelis kartus ir atidariau duris. Įėjusi į vidų radau Harry sėdintį su termometru pažastyje.

-Labas rytas panele kuo galiu padėti?

-Um.. na.. man pataikė su kamuoliu į nosį ir.. gal turit ledo?

-Žinoma. Tuoj gryšiu.

Ji man šyptelėjo ir išėjo iš kabineto.

-Kas pataikė tau kamuolį į nosį?

-Nežinau, kažkoks vaikinas.

-Aišku.

-Blogai jauties?

-Na taip.

-Užkrėsk ir mane.

Pasižiūrėjau į jį patempusi lūpą.

Jis pasilenkė prie manęs ir kai tarp mūsų liko vos keli centimetrai aš greitai jį pastūmiau.

-Ką darai?!

-Na tu prašei tave užkrėst.

Jis išsišiepė.

-Na, ne šitaip.

-Tik toks geriausias būdas.

Jis man mirktelėjo ir vėl nustatęs ledinį veidą įsižiūrėjo į sieną.

-Ką tu man darai?

Jis paklausė tyliai. Tikriausiai jis nenorėjo, kad aš tai išgirsčiau.

-Ką?

-Nieko, išsprūdo.

Ačiū dievui atėjo seselė man padavė ledo ir išvyjo iš kabineto pasilikdama ten su Harriu. Grįžusi į rūbinę atsiguliau ant suoliuko su ledu ir laukiau skambučio.

*~*Harry pov.*~*

Kai tik Lucy išėjo seselė ir vėl pradėjo flirtuoti su manimi. Na ji jauna ir turi neblogą krutinę, bet aš galvojau tik apie ją - Lucy. Nuo kada aš toks skystas? Kodėl ji mane taip traukia?!

Just a gameWhere stories live. Discover now