***Lucy pov***
Kadangi man paleido kamuolį į nosį aš galėjau pavaidinti, kad man labai skauda ir mane išleido ankščiau.
-Mama aš namie!
-Šūdas. Eik iš čia!
-Nesupratau?
Išgirdau jos balsą iš svetainės. Greitai pradėjau ten eiti. Pasiekusi svetainę vos nenugriūvau. Mano mama buvo su kažkokiu vyru. Jie buvo nuogi. Tai ne mano tėtis. Man širdį suskaudo.
-Mama- susiėmiau už burnos.- Kaip tu galėjai?! Tėtis išvažiavo, o tu su kažkuo duodies?!
-Nekelk balso panele!
-Neaiškink!
-Tai čia tavo dukra? Tu sakei vaikų neturi.
Įsikišo tas vyras.
-Taip, malonu susipažinti mano vardas Lucy, esu ponios Katherine dukra!
Greit apsisukau ir nubėgau į savo kambarį.
Kaip ji taip gali?! Tėtis išvažiavo dirbti į užsienį, nes mes net neturėjom kaip už namą sumokėt tai jis dabar ten dirba ir siunčia pinigus, o ji duodasi su kažkokiu vyru!
Greitai iškroviau knygas iš kuprinės ir pradėjau krauti rūbus. Nekenčiu jos! Viską susidėjusi nusileidau laiptais į apačią ir išgirdau kaip mano mama alsuoja. Aš tuoj apsivemsiu, o kas svarbiausia jai net neįdomu, kad aš viską mačiau. Užtrenkiau duris ir greitu žingsniu pasišalinau kuo toliau nuo namų.
*~*~*
Pagaliau. Sustojau šalia stotelės ir apžiūrinėjau troleibusų tvarkaraščius.
Nuostabu, greičiausias bus tik už valandos. Atsisėdau ant suoliuko ir susigūžiau. Šalta. Sudrebėjau ir iš kuprinės išsitraukiau pirštines. Biški patryniau rankas ir susikišau jas į kišenes.
*~*~*
Taigi troleibusas veluoja. Greičiausiai išvis neatvažiuos. Na jau geriau praleisiu naktį čia nei gryšiu namo. Užsimerkiau ir atsikvėpiau. Staiga išgirdau kaip kažkas privažiuoja ir sustoja šalia manęs. Pakėliau galvą ir mano širdis pradėjo smarkiau plakti. Pasiruošiau bėgti. Vairuotojas išlipo iš mašinos ir išėjo į šviesą.
-H..Harry?
-Sveika.
-Ką čia darai?
-Um.. atėjau tavęs pasiimti.
-Kaip tu iš vis sužinojai, kad aš čia?
-Na aš turiu pažystamų kurie tave matė.
-Bet juk pro čia niekas nepraėjo ir nepravažiavo.
-Gal nepamatei. Tiesiog lipk.
Atsistojusi nuėjau prie mašinos. Harry atidarė man duris. Įlipus į mašiną mane iškarto apgubė šiluma. Įsėdęs Harry užkūrė automobilį ir mes pradėjome važiuoti.
-Tai kur važiuojam?
-Pas mane.
YOU ARE READING
Just a game
Romance*Garbanius prispaudė mane smarkiau prie sienos ir nusišypsojo pašaipia šypsena. -Pažaisim, mažyte.*