Once

57 3 2
                                    

*~*~*

Jis mane pakėlė, o aš užkėliau kojas. Jis mane pradėjo grubiau bučiuoti ir aš atsakiau. Jis šlapiais bučiniais pradėjo bučiuoti mano kaklą ir jame paliko žymę, bet tuo pačiu metu ir sugriebė mano užpakaliuką. Aš išleidau tylią aimaną. Jam tai patiko, todėl jis tai pakartojo tik šį kart grubiau. Išleidau garsesnę aimaną ir jis man į ausį tyliai sušnabždėjo.

-Ištark mano vardą Lucy.

-Harry.

-Garsiau

Jis suspaudė mano krūtį ir prisiglaudė, kad jaustčiau jo daigtą.

-Harry!

Suaimanavau.

*~*~*

Pramerkiau akis ir apsidairiau, ačiū dievui Harry dar miegojo. Greit išlipau iš lovos ir nuėjau į vonią.

***Harry pov***

Kažką išgirdau šalia savęs. Pramerkiau akis ir pamčiau Lucy gulinčią visą atsiklojusią ir kažką murmant. Staiga ji suaimanavo. Man pasigirdo.

-Harry.

Ji tyliai tai pasakė. Ką? Ar ji mane sapnuoja?

-Harry!

Ji garsiau pasakė ir kartu suaimanavo. Pamačiau, kad jos akys atsimerkia, todėl greit savąsias užmerkiau. Kai išgirdau, kad ji nubėgo į vonią atsimerkiau. Ar ji mane sapnavo? Nejau tai buvo erotinis sapnas? Tai atrodė taip seksualiai, bet reik neišsiduot, kad ji nesusigėstu.

***Lucy pov***

Kokio velnio aš jį sapnavau ir dar tokiame sapne? Tikiuosi jis iš tikro nieko negirdėjo. Ugh.. kokia gėda. Išsivaliau dantis ir palindau po šaltu dušu. Mano kūnas visas buvo suprakaitavęs nuo to prakeikto sapno. Bet juk tau patiko. Oh, kas atsibudo, mano pasąmonė. Nuostabu, dabar dar labiau save graušiu. Išlindusi iš dušo apsirengiau savo vakarykščius rūbus ir išėjau iš vonios. Harry čia jau nebuvo. Nežinodama ką daryti paklojau lovą ir atsiguliau ant jos. Dar galėjau užuosti jo skaniuosius kvepalus. Kodėl jis negali man išlysti iš galvos? Aš juk tavęs neprašiau Harry, kad tu ten atsidurtum!

Just a gameWhere stories live. Discover now