На следващия ден пристигаме в столицата на Фиоре. Настаняват ни в тренировъчен център. Дори не се прибираме по стаите си, хора идват и ни отвеждат при стилистите ни, да ни приготвят за шоуто довечера. Всички в столицата са свикнали с красотата. Те трябва да са красиви, както и ние.
Обичам разкрасяването. Но не и сега. Стилистите премахват всяко излишно косъмче от тялото ми. После ме измиват и ми дават да нося обикновено кимоно, когато ме изпращат при стилиста, който ще ми даде дрехите, които ще нося.
Тя е жена на средна възраст с тъмна коса и един-единствен сив кичур над лявото й око.
- Здравей. - казва ми тя. - Казвам се Акира и ще бъда главният ти стилист, докато... си тук.
Сигурна съм, че искаше да каже "жива" . Не знам какво да мисля за тази жена.
- Мислех си ти и партньорът ти да носите традиционни японски облекла - казва тя. Харесва ми идеята за традиционното и изглеждам супер сладка в едно такова кимоно.
- Кой е партньорът ми? - питам аз. Всяко от дванадесетте момичета е партньор с едно от момчетата и заедно те отиват до площада, за да ги види тълпата.
- Натсу Драгнийл. - отговаря Акира. Толкова се радвам, че е Натсу! Предстарям си го в кимоно и се изчервявам. Толкова е сладък!
Защо си мисля това? Не е като да го харесвам или нещо подобно...
- Луси! - вика ме стилистката. - Приготвих това. - тя ми показва най-сладкото кимоно, което съм виждала.
Акира ми помага да се облека и започва с грима и прическата ми. Вдига косата ми и я украсява с цветя. Гримът ми е прост, но очите ми изглеждат по-големи. Толкова съм красива!
След като съм готова отивам на мястото, където са каретите и истинските коне. Почти всички са тук. Виждам Натсу. Дрехите му си отиват с моите идеално, а розовата му коса е рошава както винаги.
- Готова? - пита ме той.
- Готова. - отговарям.
Всички са тук и се качваме на каретите. Аз и Натсу сме в последната. По време на пътуването не говорим. Когато стигаме главния площад, започвам да треперя. Натсу хваща ръката ми.
- Не се тревожи! - казва ми.
Поглеждам го в очите и се усмихвам.
- Няма!
YOU ARE READING
Игрите на Феите (Кросовър между Игрите на Глада и Фейри Тейл)
Teen FictionВ свят, изпълнен с магия, една гилдия решава да провежда ежегодни игри, в които 12 момчета и 12 момичета трябва да се бият и избиват. Седемнадесетгодишната Луси Хартфилия също е избрана тази година, заедно с приятелите си. Достатъчно силна ли е, за...