Виждам Първия господар на гилдията, Мейвис Вермилион.
- Първи? Какво...? - питам я.
- Луси - казва тя. Гласът й е сладък и приятен и имам чувството, че съм вкъщи.
- Мъртва съм, нали? - питам отново.
- Да - отговаря. Толкова меко, толкова нежно.
Оглеждам се. Всичко е бяло и сме сякаш насред нищото.
- И сега какво? Мога ли най-после да почивам в мир или...?
- Изглежда животът ти не е бил пълноценен. Не знам какво точно следва, но... Искаш ли да видиш какво се случва на Арената след смъртта ти?
- Можем ли? - Ще видя приятелите си още веднъж!
- Разбира се! - Тя се усмихва.
Мейвис прави магия, каквато не съм виждала досега. Всичко около нас започва да блести и аз виждам арената. Поляната. Натсу. Но не виждам бъдещия Роуг.
- Луси! - Натсу е коленичил до мен. Не до мен, до тялото ми, спомням си. - Луси. - Той казва името ми отново, по-тихо.- Луси - Сега вече плаче. - КЪДЕ СИ, КОПЕЛЕ? ТИ, КОЙТО ОТНЕ ЖИВОТА НА ЛУСИ! ПОКАЖИ СЕ! БИЙ СЕ С МЕН!
- Къде е Роуг? - питам Мейвис.
- След като те уби, той отиде някъде, където ще може да използва смъртта ти, за да призове драконите.
- Но Натсу...
- Единственото, което иска Натсу сега, е отмъщение. Това не е добре - казва Мейвис. - Не трябва да се осланяш на омразата си, а на любовта. Това е, което прави хората по-силни. Той трябва да се научи да прощава.
Натсу е до трупа ми. Той...той плаче. Никога не съм го виждала да плаче. Винаги е или щастлив, или ядосан, дори когато е тъжен не плаче. Но сега, когато е до безжизненото ми тяло, сълзи се стичат от очите му.
- Луси - прошепва. - Само ако имаше начин да те върна...
Поглежда към мен - към трупа ми - и се изненадва. Тялото ми започва да блести и да изчезва.
- Не! - извиква Натсу. - Не ме оставяй, Луси!
- Странно ли е, че говори на трупа ми, а не на мен? Той изобщо знае ли за...- питам Мейвис.
- Понякога те не осъзнават това. Мислят, че все още ги чуваш. И единственото, което искат, е да те върнат обратно.
Мисля си за това. Но също така си мисля - тя каза Те. Не той, а те. Чудя се дали е имало някой, който я е обичал, когато е била - сещате се - жива.
Реших, че се опитва да ми разчете мислите по изражението ми, но тя просто гледа Арената, където тялото ми изчезва.
Тялото ми най-после изчезна съвсем и сега на мястото, където беше, въздухът сякаш блести. Някакси го намирам за много красиво.
Но Натсу не плаче. Той остави тази моментна слабост да изчезне заедно с тялото ми и сега е отново себе си. И е ядосан.
- Ще го убия. Заради теб, Луси. И заради всеки, чийто живот е бил отнет, за да се призоват драконите.
Близо до всичко това червенокосо момиче чака. Не просто момиче, а воин. И не просто чака - тя чака някого.
YOU ARE READING
Игрите на Феите (Кросовър между Игрите на Глада и Фейри Тейл)
Teen FictionВ свят, изпълнен с магия, една гилдия решава да провежда ежегодни игри, в които 12 момчета и 12 момичета трябва да се бият и избиват. Седемнадесетгодишната Луси Хартфилия също е избрана тази година, заедно с приятелите си. Достатъчно силна ли е, за...