Отиват до Арената, без да говорят. Просто вървят.
Когато стигат, виждат, че Роуг от бъдещето също е там.
Небето е сиво, въпреки, че е едва следобед. Духа студен вятър. Роуг си прави магията за призоваване на дракони. Ерза и Натсу се приближават до него.
- Ако бях на ваше място, не бих атакувал - казва им Роуг. Те си мислят, че блъфира. - Наистина, ТОВА е много важно. Не бихте искали животите на безценните ви приятели да отидат на вятъра, нали? - Той се подсмихва.
Натсу се ядосва.
- Контролирай се - прошепва му Ерза. - Да се опитаме да говорим с него.
Натсу е бесен, но се контролира.
- Така, сега ще ни кажеш ли какво е това и какво се опитваш да направиш? - попита Ерза тихо.
- Това е черна магия. Ще призова драконите, както знаете. С животите на приятелите ви.
- Защо искаш драконите?
- Мога да направя всичко, ако имам дракони. Да управлявам света например - казва той просто.
- ТОВА - извиква Натсу - Е МНОГО ТЪПА ПРИЧИНА! ЖЕЛЕЗНИЯТ ЮМРУК НА ОГНЕНИЯ ДРАКОН!
Натсу атакува Роуг с огън. Ерза не изглежда доволна.
- Казах да чакаш... Както и да е - казва и се преекипира в бронята Накагами.
Роуг стреля. Ерза спира действието на магията му с бронята си - едно от предимствата на дрехата. Скача и крещи:
- Накагами прожектор!
Тя върти оръжието, което държи, и от него се изстрелва магия, която удря Роуг, който пада на земята.
- Това беше добро, Ерза - мърмори той. - Да видим какво можеш! Колко брони носиш? Може ли да ги взема, когато те убия? - Роуг прави онази страховита усмивка, все едно си представя как ще я убие.
Тя се преекипира в друга броня - Колелата на Рая, и призовава двадесет меча, които запраща по Роуг.
В това време Натсу се опитва да го атакува с Тайното изкуство на Драконовия убиец: Пурпурен Лотос: Експлодираш Огнен Меч. Гигантски камшик от огън се появява и се запраща към Роуг. Мечовете на Ерза вече го уцелиха, но той не изглежда много наранен, просто го държат неподвижен. Натсу го удря с камшика веднъж, два пъти.
YOU ARE READING
Игрите на Феите (Кросовър между Игрите на Глада и Фейри Тейл)
Teen FictionВ свят, изпълнен с магия, една гилдия решава да провежда ежегодни игри, в които 12 момчета и 12 момичета трябва да се бият и избиват. Седемнадесетгодишната Луси Хартфилия също е избрана тази година, заедно с приятелите си. Достатъчно силна ли е, за...