Мисля си да напусна мястото, където умря Уенди, но тогава забелязвам трупа на русото момче, което ни нападна. Аз го убих, мисля си, потресена от себе си. Преди да вляза в гилдията бях просто богато момиче, интересуващо се само от дрехи и момчета. Но после открих приятели - моите накама - заедно с тях и нов смисъл на живота. Сега живея за тях и искам да съм достатъчно силна, за да мога да ги защитавам.
Това си мисля, докато гледам трупа. Не познавам момчето, но бяхме в една гилдия. Но нарани приятелката ми. Заслужаваше да умре и аз не съжалявам, че го убих. Все пак това е игра и ние сме играчите в нея.
Но не трябва да ни третират само като играчи, мисля, докато събирам нещата си. Ние сме също така и хора.
Напускам реката, за да отмъстя за Уенди. Въпреки че това няма да я върне.
"Намери Грандин... Кажи й, че я обичам..." Това ми каза тя, докато умираше.
Не можа да намери дракона си. Затова ще оцелея и ще намеря Грандин. Сега имам причина - също като Натсу, Гаджийл, Стинг, Роуг и всички други драконови убийци.
Затова тичам. През дървета и трева, и вода, бягам цял ден. Не знам защо бягам, но спирам чак вечерта пред една пещера. Доста голяма, при това. Влизам.
- Е, здравей - чувам някой да казва.
Обръщам се. В другия край на пещерата седи Евъргрийн.
- Това си е моята пещера - казва тя.
- Съжалявам. Трябва ми. - Отговарям. - Не съм бягала цял ден, за да разбера, че пещерата е заета.
- Значи ще трябва да се бием за нея, сладурче.
Тя си сваля очилата. Объркана съм - и какво, няма да може да вижда..
И ме изненадва с атаката си - вкаменява всичко наоколо.
- Какво...- Изненадана съм. Ето защо си сваля очилата! Толкова съм тъпа!
Но аз също съм подготвена, Обещах на Уенди, че ще живея, и ще се бия за този живот!
- Портал! Отвори Порта на Девицата! Варго! - изкрещявам.
- Време ли е за наказанието ми, принцесо? - пита ме тя.
- Не, но се бий и това момиче или аз ще умра!
Вагро започва да копае дупки в земята. Евъргрийн се опитва да я вкамени, но изглежда магията й не работи на духове. Затова решавам да помогна на Варго.
- Отвори портал на Близнаците! Джемини! - Те се появяват. - Копирайте уменията ми и ги използвайте срещу Евъргрийн!
- Принцесо, помислих, че може да Ви потрябва оръжие, затова донесох това. - Тя ми подава камшик. - Може да наранява както хора, така и духове. Използвайте го за наказанието ми...
- ИЗПОЛЗВАЙ НАКАЗАНИЕТО СИ ДА УБИЕШ ЕВЪРГРИЙН! - Дори не знам защо постоянно говори за наказание.
Когато Джемини са копирали уменията ми, се оказа, че са копирали и камшика ми. Така че заедно използваме камшиците си срещу Евъргрийн.
- Не мисли, че ще умра толкова лесно! - казва тя. - ЛАКСЪС!!
О, не. Това е лошо. Мога да победя Ева, но не и Лаксъс, особено ако са заедно. Той се появява зад нея.
- Какво, не можеш да убиеш една новачка?
- А ти обеща, че ще помогнеш на всички от отбор Раджиншу!- казва тя срещу него.
Тогава ми хрумна стратегическа идея.
Но ще я използвам по-късно(ако оцелея).
- Ревът на Електрическия Дракон! - Лаксъс използва атаката си по мен.
- Джемини! Варго! - Крещя, но духовете са изчезнали, магията ми е свършила. Не! Не мога да умра просто така, не мога...
- Ревът на Огнения Дракон! - чувам отдалече. Огън се появява пред мен и блокира пътя на Лаксъс. Обръщам се - Натсу седи на входа на пещерата.
- Пропуснах ли нещо? - пита той. - Лаксъс. БИЙ СЕ С МЕН!
Натсу е какъвто си е винаги, все иска да се бие.
- Луси - казва ми. - Излез навън.
Слушам го и излизам. Значи не се е съюзил с никого - някакси това стопля сърцето ми. Но не мога да го оставя срещу повече противници от него - въпреки че това няма да го спре.
Изваждам ключовете, които взех от Уенди - Пискес и Ариес. Свързвам се с тях, за да съм готова, ако ме атакуват.
И като се сетих за това....
- Да не би да реши, че ще се измъкнеш толкова лесно?
YOU ARE READING
Игрите на Феите (Кросовър между Игрите на Глада и Фейри Тейл)
Teen FictionВ свят, изпълнен с магия, една гилдия решава да провежда ежегодни игри, в които 12 момчета и 12 момичета трябва да се бият и избиват. Седемнадесетгодишната Луси Хартфилия също е избрана тази година, заедно с приятелите си. Достатъчно силна ли е, за...