Първо не разбирам какво се случва.
Аз съм в гилдията. В безопасност.
После си спомням как атакувах Роуг с магията, която Мейвис ми даде. Но дали е мъртъв?
- Знам, че сте изморени - казва Господарят на гилдията Макаров. - Но трябва да обясня какво се случва. Дължа ви го.
- Господарю... - казва Ерза.
- Как можете да ни изпращате на смърт? И го правите всяка година! Ами всички, които умряха? - Натсу я прекъсва.
- Сега ще ви обясня:
Всичко започна преди седем години. Гилдията беше пълна, имахме много заявки за работа и бяхме доста известни. Натсу, Ерза, Грей... Всички вие бяхте още малки. Казахме ви, чак когато пораснахте.
Един ден дойде този мъж - каза, че се казва Роуг и идва от бъдещето. Също каза, че бъдещето е ужасно, нещо като война се случило и сега светът умира. Той се опитвал да върне всичко по старому. Но за целта се нуждаел от човешки жертви. Разбира се, аз отказах. Нямаше начин да му позволя да убива децата ми. Той не се върна повече.
Или поне така мислех. Изглежда се е върнал и сме се били, после той ме е затворил. Направил е магия на спомените ми и, както забелязвате, не мога да си спомня. После се преобразил в мен и започнал Игрите на Феите.
- Никога не съм искал да ви изпращам на смърт. Съжелявам.
Огледах се. От очите на всички се стичаха сълзи.
- Не е твоя вината, Господарю - казва Ерза.
- Да, разбираме, че не си имал друг вариант - допълва Грей.
- Дойдохме в тази гилдия доброволно, никой не ни е карал. Щастлива съм, че съм тук и намерих такива невероятни приятели - казва след него Джувия.
- Но... Него го няма, нали? - питам. - Магията, която Първият ми даде, беше достатъчно силна да изтрие злото...
- Не знам, Луси. Може би никога няма да разберем. Но трябва да празнуваме днес, а не да се тревожим за утре - казва Макаров.
Най-накрая всички са щастливи.
* * *
Държа букет цветя. Вятърът разрошва косата ми. Залез е и всичко е окъпано в мека, оранжева светлина. Поглеждам към гробовете пред мен - Уенди, Леви, Гаджийл, Лаксъс, Евъргрийн...
YOU ARE READING
Игрите на Феите (Кросовър между Игрите на Глада и Фейри Тейл)
Teen FictionВ свят, изпълнен с магия, една гилдия решава да провежда ежегодни игри, в които 12 момчета и 12 момичета трябва да се бият и избиват. Седемнадесетгодишната Луси Хартфилия също е избрана тази година, заедно с приятелите си. Достатъчно силна ли е, за...