- Ако аз съм мъртва, не трябва ли и другите, които умряха, да са тук? - питам Мейвис, след като спряхме да гледаме какво се случва на Арената. - Каза, че съм мъртва. Къде са останалите? Това ли е задгробният живот?
- Не - отговори тя. - Няма ги, защото не сме в задгробния живот или Рай или както там му казваш. Всъщност и аз не съм мъртва, просто... заспала. Но ти не спиш. Ти си мъртва, но има нещо, което трябва да направиш, не знам какво, за да влезеш в Рая(или каквото искаш го наричай). Животът ти не е бил завършен.
- Значи животът на Уенди е бил завършен? Или на останалите?
- Не. Но те бяха готови да умрат. Ти имаш важна роля в играта на Съдбата. Засега нека само гледаме.
- Но кога ще се случи това "важно нещо"? И какво ще трябва да направя? И как, ако съм мъртва? И...? - Имам много въпроси и искам отговорите им!
- Не знам точно. Трябва да чакаме докато се случи.
- Как ще разберем?
- Просто ще знаем.
И отново погледнахме в Арената.
Натсу отива в гората.
- Ще го намеря и ще го убия! - Изглежда говори на себе си. Свикнала съм да го виждам да говори на Хаппи, но котките ги няма сега, явно навикът е останал, да изрича на глас мислите си. Което е добре, понеже не мога да чета мисли.
Изведнъж някой скача от дърво към Натсу. Виждам само червената й коса.
- Ерза- казвам. Забравих, че и тя е в Игрите.
Носи нейната летяща броня. Не знаех, че има брони тук, но има логика, след като можем да ползваме магия. Може би са били до Рогът на изобилието, а Ерза е избила всички и ги е взела. Бих очаквала подобно нещо от нея.
- Натсу - казва тя. - Знам, че може би имаш много въпроси. Обещавам да отговоря на всички, само да намерим безопасно място.
- Трябва да намеря Роуг..- мърмори си той.
- Ние...
- ТОВА КОПЕЛЕ! ТОЙ УБИ ЛУСИ! НЕ МОГА ДА ОСТАВЯ НЕЩАТА ПРОСТО ТАКА! - Той вече й крещи.
- Добре, ще видя какво мога да направя, сега да намерим безопасно място - предлага тя и Натсу се съгласява.
След няколко минути намират поляна. Почти перфектен кръг от мека трева. Поне мисля, че е мека, нали съм дух, няма как да знам.
YOU ARE READING
Игрите на Феите (Кросовър между Игрите на Глада и Фейри Тейл)
Teen FictionВ свят, изпълнен с магия, една гилдия решава да провежда ежегодни игри, в които 12 момчета и 12 момичета трябва да се бият и избиват. Седемнадесетгодишната Луси Хартфилия също е избрана тази година, заедно с приятелите си. Достатъчно силна ли е, за...