Death note Ending Part 1

254 19 27
                                    

Στεκόταν δίπλα στο παράθυρο και ατένιζε τον μελανό ουρανό, φορώντας το λευκό του πουκάμισο. Το άρωμα του άγγιζε απαλά το κορμί της, αυτό το σαγηνευτικό άρωμα που αποκτούσαν και τα ρούχα του. Την απόλυτη ησυχία διέκοψε η αναπάντεχη εμφάνιση του Ryuk.

- Δεν κοιμάσαι Misa? Άρχισε να γελάει σιγανά.

- Ryuk! Του χαμογέλασε

- Θα μπορούσες να μου δώσεις μήλο? Την κοίταξε ενθουσιασμένος

- Νόμιζα πως ο Light σε ταΐζει

- Είναι πολύ απασχολημένος, ήδη έχω αρχίσει να έχω προβλήματα με το σώμα μου, θέλω μήλο!

Η Misa άνοιξε το ψυγείο και πήρε στα χέρια της ένα κατακόκκινο γυαλιστερό μήλο. Έκανε μια κίνηση με το χέρι της κάνοντας πως πάει να πετάξει το μήλο και ο Shinigami, πέφτοντας στη παγίδα της, προσπάθησε το πιάσει και η κοπέλα άρχισε να γελάει.

- Misa δεν είσαι δίκαια! Το πρόσωπό του έδειχνε λυπημένο

Η Misa του χαμογέλασε και του το έδωσε. Την ευχάριστη αυτή ατμόσφαιρα διέκοψε η είσοδος του Light.

- Γιατί κάνετε φασαρία? Τους ρώτησε με αυστηρό ύφος

- Συγγνώμη. Απάντησε δειλά το κορίτσι.

- Ruyk φάε με ησυχία το μήλο σου και Misa γιατί είσαι ξύπνια? Έλα να κοιμηθείς μαζί μου!

Δεν του έδωσε ούτε μια απάντηση και όντας υποταγμένη, με χαμηλωμένο το κεφάλι, τον ακολούθησε μέχρι την κλίνη τους. Ξάπλωσε δίπλα του, γυρίζοντας το κεφάλι της από την άλλη μεριά. Ήξερε πως δεν θα την αγκάλιαζε, ούτε θα την καληνύχτιζε με ένα τρυφερό φιλί. Δεν θα άκουγε από την στόμα του την ''Σ' αγαπώ'' και όμως λάτρευε το κάθε άγγιγμα του στο σώμα της. Από τα καστανά μελαγχολικά μάτια της έτρεχαν δάκρυα ενώ το αγόρι είχε αγκαλιαστεί από τον Μορφέα.

O Light ξύπνησε με τις πρώτες ακτίνες του ήλιου, φορώντας το καφέ πουκάμισο του, και έσπευσε να συναντήσει τον L και τους υπολοίπους συνεργάτες του. Ήταν ολοφάνερο πως ήταν ξάγρυπνος και κουρασμένος.

- Γιε μου φαίνεσαι πολύ κουρασμένος, δεν κοιμήθηκες καλά? Τον χτύπησε στον ώμο ο πατέρας του.

- Καλά είμαι μην ανησυχείς. Ας πιάσουμε δουλειά. Το βλέμμα του έπεσε στον L, οποίος βρισκόταν στον υπολογιστή και γευόταν ένα κομμάτι κέικ στολισμένο με μια φράουλα.

- Γιατί με κοιτάς? Μήπως θέλεις και εσύ λίγο? Τον κοίταξε με ένα περίεργο βλέμμα και συνέχισε να τρώει.

- Όχι ευχαριστώ! O light έκατσε στον διπλανό υπολογιστή και άρχισε να επεξεργάζεται τα δεδομένα που είχαν αποκτήσει μέχρι τώρα.

Σε ένα από τα διαλείμματα τους ο Kira καθόταν στην καρέκλα φανερά προβληματισμένος. Η σκέψη του έτρεχε στην αλλόκοτη συμπεριφορά της Misa. Τον τελευταίο καιρό έμοιαζε αρκετά λυπημένη και ψυχρή απέναντι του. Σκεφτόταν πως έπρεπε να ξεκινήσει μια συζήτηση με την ''κοπέλα'' του. Τον ειρμό των σκέψεων του διέκοψε η παρουσία του Ryuzaki, ο οποίος για μια ακόμα φορά έτρωγε μπισκότα σοκολάτας.

- Light, αναρωτιόμουν αν ήσουν ο Kira θα είχες κορίτσι?

- Υποθέτω πως όχι, ο Kira δεν θα είχε χρόνο για τέτοια πράγματα αλλά και πάλι δεν γνωρίζω δεν είμαι ο Kira. Του χαμογέλασε γλυκά

- Αν όμως έχει κορίτσι? Προφανώς θα ήταν κάποια που φανερά τον υποστήριζε.

- Αυτό είναι σίγουρο L! Αρά λες με σιγουριά πως έχει κορίτσι?

- Γιατί το γνωρίζω, συζούν κιόλας! Τον κοίταξε με σοβαρό ύφος.

- Αλήθεια και πως το ξέρεις? Τον κοίταξε απορημένος ο Light.

- Γιατί εσύ είσαι ο Kira! Γεύτηκε ένα μπισκότο.

- Νόμιζα πως αυτό το θέμα θεωρείται λήξαν! Αφού περάσαμε την δοκιμασία μέσα στα δωμάτια νόμιζα πως είχαν εξαλειφθεί οι υποψίες σου! Προσπαθώ κάθε μέρα σου αποδείξω πως δεν είμαι!

- Φυσικά! Υπάρχει 1% πιθανότητα να είσαι! Αλλά αν είσαι σίγουρα θα χρειαζόσουν μια κοπέλα δίπλα σου!

- Και ο Kira θα διάλεγε μια κοπέλα σαν την Misa? Αυτός θα χρειαζόταν ίσως μια έξυπνη γυναίκα δίπλα του.

- Η μήπως μια αγαθή κοπέλα και τρελά ερωτευμένη? Τον ρώτησε απροκάλυπτα ο Ryuzaki

- Με σκοπό να την χειρίζεται σαν πιόνι του σκάκι?

- Είσαι πολύ έξυπνος!

- Άρα να ψάξουμε όλες τις διάσημες κοπέλες που δηλώνουν υποστηρίκτριες του? Έχοντας μια κοπέλα στα Μέσα μαζικής Ενημέρωσης θα είχε πλήρη κάλυψη από τον οποιοδήποτε για το τι συμβαίνει.

- Το ήξερα πως μπορούσα να βασιστώ σε εσένα.

Ο γιος του αστυνομικού τον κοίταξε με σοβαρότητα.

- Μήπως ζηλεύεις που τρώω μπισκότα? 

Death Note: Alternate endingOù les histoires vivent. Découvrez maintenant