Ο Matsuda παρατηρώντας τον να περιεργάζεται το ρολόι του, ένιωσε έναν φόβο να φωλιάζει στην καρδιά του και μην μπορώντας να χαλιναγωγήσει τον τρομοκρατημένο του εαυτό, πάτησε την σκανδάλη και χτύπησε το χέρι του εχθρού του. Η ταχύτατη σφαίρα βγήκε το στόχο της, βουτώντας στο δέρμα και ο Light έκλεισε τα μάτια του, βγάζοντας κραυγή πόνου. O L και οι άλλοι συνάδερφοι του, τον κοίταξαν απορημένοι, ζητώντας εξηγήσεις για την πράξη του. Είχε δώσει αυστηρή εντολή, ουδείς να μην πυροβολήσει. O Kira τότε έσκυψε, καλύπτοντας με το αριστερό του χέρι το τραυματισμένο, ανοίγοντας παράλληλα στα πλάγια το ρολόι και γράφοντας με αίμα το όνομα του Matsuda.
- Πέθανε ανόητε! Σήκωσε το κεφάλι του και το τρομακτικό χαμόγελο έκανε την εμφάνιση στα μικρά χείλια του.
Ο αστυνομικός αισθάνθηκε εκείνη τη στιγμή, να υφίσταται ένα τσίμπημα στην καρδιά, τις κόρες των ματιών να διαστέλλονται και το σώμα του άρχισε να αναριγείτε. Καθώς περνούσαν τα δευτερόλεπτα, άκουγε τους παλμούς να αμβλύνονται, τα ποδιά του ήταν πλέον αδύναμα να κρατηθούν όρθια και κατέρρευσαν σαν τραπουλόχαρτα, αναγκάζοντας τον να σωριαστεί στο πάτωμα. Το νήμα της ζωής είχε μόλις κοπεί από το αιχμηρό ''μαχαίρι'' του κριτή της ανθρωπότητας.
Αμέσως ο Ukita και ο L έτρεξαν προς τον αποθανών, ελέγχοντας τον σφυγμό του. Ταυτόχρονα ο Aizawa, ο οποίος ποτέ στο παρελθόν δεν έτρεφε συμπάθεια για το αγόρι, έστρεψε το όπλο προς εκείνον. Όντας η ψυχή του πλημμυρισμένη από μίσος και πόνο και παραβιάζοντας για μια ακόμη φορά την προσταγή του L, πυροβόλησε εις διπλούν τον αντίπαλο του στην κοιλιακή περιφέρεια, αποκαλώντας τον ''ψυχρέ δολοφόνε''. Οι σφαίρες, σαν βέλη τρύπησαν την κοιλιά του. Εκείνος ευθύς έβαλε τα χέρια του στο τραύμα και αναστέναξε.
- Light! Η Misa έντρομη, αναφώνησε και τον αγκάλιασε.
Μην αφήνοντας ανεκμετάλλευτη την ευκαιρία που του είχε μόλις παρουσιαστεί με την κοπέλα να στέκεται μπροστά του σαν ατσάλινη αδιαπέραστη ασπίδα, άνοιξε χαλεπώς το ρολόι και με όση δύναμη είχε απομείνει στον οργανισμό του, ανέγραψε το όνομα του Aizawa.
- Νομίζεις ότι είμαι δολοφόνος? Είμαι η δικαιοσύνη σε αυτό τον κόσμο. Όλοι εκείνοι που έχουν αντιταχθεί σε εμένα, τον θεό το νέου κόσμου, είναι οι πραγματικοί δολοφόνοι! Η ασέβεια σου προς το πρόσωπο μου σε οδήγησε πολύ νωρίς στο τέλος του ταξιδιού σου γιατί έφτασε το πλήρωμα του χρόνου για να τιμωρηθείς! Η λάμψη των ματιών του ήταν σκοτεινή και το χαμόγελό του δαιμονικό.
ESTÁS LEYENDO
Death Note: Alternate ending
ParanormalΟ Light Yagami είναι ένας μαθητής, ο οποίος μια μέρα βρίσκει το Death Note, ένα σημειωματάριο που είχε στην κατοχή του ένας Shinigami. Με το Death Note στη διάθεση του, ο Light αποφασίζει να δημιουργήσει έναν κόσμο, δίχως εγκληματίες. Ωστόσο, όταν...