Death note Ending Part 2

133 16 7
                                    



Ο Light, δίχως να απαντήσει, σηκώθηκε, κάθισε στην καρέκλα του και άρχισε να ερευνά τις διάσημες κοπέλες που δήλωναν φανερά οπαδοί του Kira.

Αργά το απόγευμα η Misa επέστρεψε στο σπίτι τους, υστέρα από μια εξαντλητική ημέρα. Τα γυρίσματα της νέας της ταινίας διήρκεσαν πολλές ώρες και αισθανόταν εξασθενημένη. Ξάπλωσε στον καναπέ και ατένιζε τον χώρο τους. Διατηρούσε την οικία τους σφόδρα καθαρή απεναντίας με την απαιτητική της εργασία. Το πρόσωπό της έδειχνε θλιμμένο, στο βλέμμα των ματιών της μπορούσε κανείς να διακρίνει μια σκοτεινή φλόγα. Γνώριζε πως το αγόρι της δεν θα γύριζε νωρίς, για να περάσουν λίγο χρόνο μαζί. Ένιωθε τα λεπτά να περνάνε αργά και επίπονα, δίχως την παρουσία του. Φόρεσε την μαύρη τσάντα της, βάζοντας το Death note μέσα και ξεκίνησε να περπατάει στο δρόμο.

Ταυτόχρονα ο Kira είχες μόλις ολοκληρώσει την ερευνά του και εκτύπωνε τα αποτέλεσμα του. Πλησίασε όλες τους συναδέλφους του και άφησε τις φωτοτυπίες μπροστά στον L.

- Σε αυτές εδώ τις φωτοτυπίες βρίσκονται όλες οι αναγνωρισμένες κοπέλες που είναι φανερά ταγμένες με το πλευρό του Kira.

Το μελαχρινό αγόρι, έριξε μια γρήγορη ματιά στις κοπέλες και τον κοίταξε απορημένος.

- Η Misa που είναι?

- Ryuzaki! Η Misa είναι η ''κοπέλα'' μου! Τον κοίταξε αγριεμένος.

- Γι' αυτό ακριβώς το λόγο θα έπρεπε να υπάρχει στην λίστα των ύποπτων γυναικών.

- Μα τι λες Ryuzaki? Η Misa δεν είναι η κοπέλα του Kira. O Matsuda απάντησε προβληματισμένος.

- Μπορεί να είναι η δεύτερη Kira όμως! Εσύ τι λες Light?

- Η Misa είναι πολύ αγαθή, δεν θα μπορούσε να σκοτώσει κανέναν. Συνέχιζε να τον ατενίζει νευριασμένος.

- Έλα σταμάτα να περιπαίζεις τον Light. Γέλασε ο Matsuda

O Light, μη δίνοντας απάντηση σε κανέναν, συνέχιζε να κοιτάζει θυμωμένος τον L.

- Δείχνεις εκνευρισμένος. Μήπως παρεξηγήθηκες που δεν σου έφεραν και εσένα καρπούζι? O L χαμογέλασε γλυκά, και γεύτηκε ένα κομμάτι φρέσκο καρπούζι.

- Αρκετά δουλέψαμε για σήμερα, να ξεκουραστείτε και θα συνεχίσουμε αύριο. Καληνύχτα σε όλους. Με αυτά τα λόγια ο Soichiro Yagami προσπάθησε να αμβλύνει το παράξενο κλίμα που είχε μόλις δημιουργηθεί.

Death Note: Alternate endingDonde viven las historias. Descúbrelo ahora